Det verkar vara många med samma namn.
Jepp, lagt märke till att rätt många här inne heter Therés tillexempel, fast med olika stavningar förståss, tänkte kolla hur många som har samma namn =)
Jag heter iallafall Therés.
Självklart får alla skriva sina namn i denhär tråden, vore kul att se =)
golf.ifokus.se
Mitt e jag nog ensam om :) Vanja
Jag heter Sofie och sambon Manfred

Heter också Therese! ;)
<- *tittar*
Jupps, Therese heter jag. *ler*

Jag heter Emelie ( finns ju ett antal stavningar på det namnet också)

Märta :P Antar att jag är ganska ensam om det ;P
Jag vet att det inte är bara jag som heter Tina här inne iaf :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag är först med namnet Madde. =) Och ja madde är ju inte så svårt och gissa vad det står för. =) haha
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Och jag heter också Emelie. Som Smegol säger så finns det många stavningar på det namnet, men också flera uttal. (Mitt namn utalar man [Emeli] så E:et på slutet hörs inte)

Jag verkar ensam med Sophia :)

Elin heter jag =)

Sanna heter jag, inte många i Sverige som heter det, mer i Finland ;)
I jobbet råkar det finnas en med samma namn (hon e också finsk) och hon hennes efternman råkar börja med sammabokstav så alla måste säga hela efternamnet också så vi vet vilken dom menar :D
Jag heter josefin men alla har alltid kallat mig för Jossan, vet inte om det finns någon mer sån här?
Sajtvärd på Iller.ifokus

hihi jag heter oxå Emelie, och uttalar det som det stavas emelie. lol populärt namn
#14: vilket årtal är ni födda. Kanske så att det är en populär årgång det namnet. =) heheheh

96 ;P Jag är ju jätteliten jämfört med er 
Mitt namn e väl mer än vanligt, Maria heter jag,, Har aldrig under någon klass i skolan varit ensam om att heta det..,..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Jag är föd 1986 ialf

Från lekis till jag slutade nian gick jag i samma klass som en annan Theresé, vi hette N och M i efternamn, och kallades sedan för ThN och ThM, lite jobbigt att höra skillnad :D
golf.ifokus.se

veronica heter jag =)
heter matilda. (87:a btw)
typ allra första gången jag hade en till matilda på samma skola så visade det sig att vi tillomed hade samma efternamn fast att hon är ett år yngre än mig :)
sara heter jag…fastän det är ett vanligt namn brukar jag alltid vara den enda i klassen, på jobbet etc som heter det…utom en gång i italien då var vi två svenska tjejer i klassen, båda hette Sara, ingen kunde uttala våra efternamn så vi fick heta Sara Rosa och Sara Nera ( rosa/svarta sara)…ni som känner mig kan väl aldrig gissa vad jag kallades för 
Hanna heter jag, vanligt namn =) delar namnet med en av mina bästa vänner :)

Är det bara massa tjejer här? 

Vi kanske borde göra en tråd och se hur många killar det finns här :P
golf.ifokus.se

Madde och Smeagol. Haha, det är jag med född 1986. Kollade i en tidning för flera år sedan. Då var den en klass någonstans i Sverige med just 86or som hade 6 stycken tjejer i samma klass som hette Emelie. Men här på Åland är Emelie inte lika vanligt namn, då är t.ex. Emilia mycket vanligare.

oki..hm.. många äldre brukar kalla mig emila??Så det borde ju vara vanligare förr??

Therése är mitt namn!!
Många med namnet therese och emelie. =) Kul och se om vi har fler namn som är vanliga. =)

Erika heter jag…

jag har lyckats räkna ihop till 8 theres här inne, alla de har inte röstat, och det finns nog fler =)
golf.ifokus.se
Jag heter Robin =P

hmm många emelie födda 86..jag är med född då =) i maj
Jag heter Amanda (-93:a btw)…
sara heter jag:)

Haha, det var ju lite roligt 3 Emelie och alla födda 1986..

har läst någonstanns att 1986 var emelie ett populärt namn..så det kan nog vara därför =) men visst, lite skumt är det =P
jag heter Therese med th.. och e =)

Therése var namnet :)

Det finns skrämmande många Therés här inne 
golf.ifokus.se
jag heter Lee. Inte många som heter det över huvud taget i sverige
Nä Lee är ett ovanligt namn. =)

#12: Min yngsta dotter heter Sanna, tycker om det namnet skarpt som du förstår.
Själv tror jag att jag är rätt ensam om att heta Åsa här inne ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#12 Heter oxå Sanna, har haft minst en i samma klass som oxå hetat det dessutom med efternamn som börjar på samma bokstav ;) å har lite finskt påbrå me, min morfar är finsk ;)
#43 Håller med dig, tycker oxå om det =)

#44: Kan det alltså ha med det finska påbrået att göra., Min pappa är finsk. ;-)
Audiatur et altera pars

Haha, kanske det ;) eller så är namnet bara så himlans snyggt =)

Kan vara så med ;-)
Audiatur et altera pars

#45 min pappa är också finsk =)
golf.ifokus.se

Då är vi halvfinnar både du och jag ;-)
Audiatur et altera pars

jepp =) men jag är lite sur över att han inte har lärt mig finska =/ farmor bor ju i sverige också, men farfar bor i finland och kan ingen svenska, så jag kan inte prata med honom =/
golf.ifokus.se
Här har ni en till halv finne :)

kan du finska? :P
jag kan bara norska (har kusiner i norge åxå)
golf.ifokus.se
Ne tyvärr kan jag ju inte det :(

Jag har kunnat finska förrut när jag var yngre. Då jag tillbringade somrarna hs min farbror och mina kusiner. Men i dagsläget så förstår jag mer än vad jag kan prata tyvärr.
Audiatur et altera pars

Och här har ni en hel finne.. :) Eller ja jag bor ju i Finland, har bott här hela mitt liv, min papa är från Helsingfors. Men av någon konstig anledning så gillar vi ålänningar inte att kalla oss finnar utan just ålänningar.