Iller iFokus

Iller

Etikettertipsaccessoareraktiviteter
Läst 500 ggr
Musiken
0

Kan nan forklara for mig?

Kan nan forklara for mig varfor Nisse har gjort min skrivare till sin nya toalett? Och hur far jag ut kisset ur den? Hjaaaaaalp! Killen fran Animal Refuge kommer om en timme och vill helst inte skylta med en kiss- och bajsig skrivare >(

Sara
0

Tops?

Sara

Musiken
0

Smart! Tackar tackar!

Sara
0

Skrattande

Sara

PatrikF
0

Kan tänka mig att det är svårt att få en skrivare helt ren och som jag har förstått så är illrar precis som katter, luktar det toalett så är det en toalett. Så en ny skrivare eller sätta den där han inte kan nå den.

AlbaStiffler
0

rengöra med starka medel kan räcka i vissa fall för att ta bort "toalettkänslan"… Och sätta skrivaren på ett ställe där inte illern kommer åt den.

Musiken
0

Har skurat den med klorin, vinager, diskmedel samt sprayat med luftfrashare. Och han sitter fortfarande pa den och skiter -.-

Har ingenstans att stalla den heller.. Eller ja, oversta hyllan i garderoben, men det blir ju lite omstandigt nar man behover anvanda den..

Sara
0

Släng en filt över den när den inte används.

Sara

PatrikF
0

#6 Everybody is a critic, han kanske är missnöjd med ditt skolarbete Tungan ute

Det borde väl vara mer omständigt att rengöra den vid varje användning Skrattande Men du kan ju prova att ställa undan den temporärt och kanske slutar han att gå dit efter ett tag, kan ju vara en fas. Men en filt borde ju fungera också som Sara säger då kanske slutar han att förknippa det med toalett.

Du kanske ska prova att ställa en låda bredvid skrivaren så att han får ett val?

Men det är rätt konstigt att han väljer en skrivare, när man läser här inne så ska man välja lådor som har i alla fall minst en låg kant, men nisse väljer att klättra upp på en skrivare för att göra sina behov :)

Musiken
0

Haha, ja far testa skura den med alla medel jag hittar igen och sen lagga pa en filt. Eller sa far jag stalla undan den ett tag.

Jo… Han ar lite speciell den pojken :P

lolla87
0

#9 men ställ den på en pall så komme den upp en bit…