Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 575 ggr
sonjaochjocke
0

toalåda till transportbur?

jag söker efter en bra liten toalåda som man kan ha i en transport bur, finns det nån bra sida på internet där man kan köpa sånna?

sarae
0

Bästa toalådan för trabsportbur är Ikeas Trofast, den minsta storleken för 9 kr…man kan borra hål i den och fästa den med buntband om man vill det. Har sån till mina olika modeller av burar och det funkar kalas

sarae
0

Bästa toalådan för trabsportbur är Ikeas Trofast, den minsta storleken för 9 kr…man kan borra hål i den och fästa den med buntband om man vill det. Har sån till mina olika modeller av burar och det funkar kalas

sonjaochjocke
0

okej det låter kanon, tack!

sonjaochjocke
0

var de den du menade?? ^^ :)

JossanH
0

Jag gillar inte den lådan så mycket då illrarna tycker den är lite liten. Ofta finns det små toalådor på djuraffärer. Brukar köpa där, dom som är lite större än trofast minsta…

Sajtvärd på Iller.ifokus

sonjaochjocke
0

vet någon om det finns det nån bra affär i stockholm som säljer saker till illrar eller en mindre toalåda?

ska kika på den dära lådan från ikea måste åka dit så snart jag fixat boende, men jag har inte köpt någon transport bur än så måste kika på de också.

HannaM
0

#7 på bromma zoo har dom små lådor på gnagaravdelningen. Dom går in i en atlas 10 och har låg kant…