Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 499 ggr
LinLin
0

ALDRIG gummi åt illern?

Mina skulle verkligen älska att få leka med tex ett gummiben för hundar men då blinkar nåt vagt minne rött i min hjärna. Att de kan käka upp bitar från det och dö.

Har ingen gummisaker till sina illrar?

ang3lica
0

Jag har pipisar i gummi till Busan. Men hon är inte speciellt intresserad av dem, och jag tvivlar på att hon skulle kunna bita sönder dem. Däremot sådant lite mjukare gummi som finns på tex vissa pennor, studsbollar mm. Det älskar hon.. Så pennorna håller jag borta, och studsbollar får hon bara leka lite med under hård bevakning… Flört

JossanH
0

Gummi är alltid en risk. Mina är som tur inte så förtjusta i gummi… Utom Triton! Han har två runda "huvuden" som piper och håller tungan ute i gummi. Han får bara tag i tungan och han älskar att bita i den. men han kör bara tänderna i den utan att försöka bita bort något.

När det har blivit för mycket hål i den så får han inte ha den mer.

Lek med gummisaker sker alltid under uppsikt!

Sajtvärd på Iller.ifokus

LinLin
0

Funderar på att köpa nåt åt dem som känns som att det kanske kunde hålla lite bättre.. Båda mina älskar knapparna på fjärrkontrollerna så jag tror de skulle uppskatta det.. Vill ju bara inte att de ska kunna tugga sönder sakerna.

Guteillern
0

Vi har bitringar för hund/katt till våra. Man får kolla att dom inte har bitit loss bitar.

Shelby
0

iris biter sönder bummibollar mm, men ronja leker nästan aldrig med leksaker

-eM-
0

Illerkong har funkat för mina illrar och dom älskar den! Den är i hårt gummi. Någon annan som her en kong till sina?

Guteillern
0

#6 Vad är det för något?? Fotografi… :-)

-eM-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snor en från nätet, finns nämligen för hundar och kattor också.. :)

Guteillern
0

#8 Är det en sån som alltid ställer sig upp, när dom puttar ikull den? Ska kika om zooaffären har dom hemma, måste testa vad gänget tycker om den.

LinLin
0

Jaa -eM-, var har du köpt den?? Tror mina skulle gilla en sån (en stund iallafall) och om den är hård så behöver man ju inte vara orolig.

JossanH
0

vet illrar som tuggat bort stora bitar från en kong- så helt illersäker är den inte!!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Faxlin
0

Jag har också en kongo till mina. Men som med alla andra iller leksaker så får de inte leka med de i gummi utan att jag har uppsikt över dem. Inte ens kongon. Lite över beskyddande kanske, men bättre det än efterklok.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

-eM-
0

LinLin: Hon på Wilmas hund och katt sa att hon kunde beställa in illerkong så det är bara att höra med henne. Man kan dessutom peta in godis i dom så att dom får arbeta ut dom.

Sabina-old
0

Max älskar också gummi och jag har köpt en "kong" till honom som han inte kunde bry sig minder om. Ingen favorit hos honom alltså.

Smalinka
0

under uppsikt borde inte vara några problem, min illern har leksaker som är säkra som han kan leka med själv och något "osäkra" saker som han bara leker med tillsammans med mig.. funkar la bra. =)

Flisa
0

Ohoo… vad kostar en sån där kongo?

Faxlin
0

#14; Testa att peta in lite godis i den. Det enda som gör att mina är intresserad av den. ;-)
Har visserligen ett par hjärtan i gummi som är till för detta ändamål också. Och dessa är mer populära.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars