Att skaffa stamtavla....!!
Ska de va så svårt?
Har nu kontaktat en viss förening EX antal ggr för att få de gjort.
Jag fick hem ett mail efter många om och men men de kunnde jag inte öppna + att jag inte har någon skrivare så jag hade ändå inte kunnat få ur de från datan. Blev lovad att få de hem skickat per post i stället men inget händer.
Blir snart galen.
Jag har lovat mina valpköpare stamtavla och de tänker jag hålla. Vart tusan vänder man sig?
De ska väll inte behöva ta så här lång tid?
Valparna är ändå 3 månader nu.
Först fick jag inga svar sen fick jag fel mail adresse och fel personer att kontakta.
Mycket DÅLIGT! blir KOKO!
Hej!
Har du testat att maila till illerreg1@telia.com ? Det är den nya adressen…annars får du ringa å höra igen….
tack jag testar den :)
för den gamla mail adressen går till den gamla registratorn…å den används inte längre…
men testa!

har inte hafft några problem alls
om du nu inte kunde öppna programet kan det bero på att du inte har just det . Men om jag hadde vart dig så skulle jag ha ringt o frågat vilket program man lagt det i .
Om du nu vill klaga på posten så är det nog bäst att göra det dit i stället för dom är i stort behov av klago mål väntar fortfarande för 4 gången ett viktgt brev så nu har jag ringt till den myndigheten o sagt att dom får sända det via mail i stället dom är dåliga
Luna: I valptider brukar registratorn vara överhopad med registreringar. Jag/vi brukar skriva en egen stamtavla (skriver ut på biblioteket, när skrivaren inte fungerar) och lämnar med valparna. Sedan postar vi föreningens stamtavla, till valpköparna, när den kommer från registratorn. :-)
För att läsa PDF filerna, behöver du ha Acrobat reader installerat på datorn. Det finns som gratisprogram på internet.
Hade heller inga problem när jag skulle regga mina grabbar i början av sommaren. Men jag vet att det har strulat med folk som skickat till fel mailadress.. Jag kunde inte öppna programmet så jag fick papprena hemskickade på stört! Nemas Problemas!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Skumt att jag inte fått mina :(
Men de har löst sig på annat sätt nu.
Så snaaaaart får mina valpar sina stammisar :D