Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 140 ggr
-eM-
0

Lördag kväll, vad händer?

Nu har vi ju lördag igen. Vad har ni alla för er? Vad ska ni göra ikväll/natt? Skrattande

-eM-
0

Jag ska först äta kräftor med mamma och pappa sen ska jag ut och svira på krogen har jag tänkt. Det är sånt man behöver få göra ibland.. :)

DG
0

Jag tänkte ta det lungt och kanske se en film med sambon. Kanske även gåut och fota när han kommer hem :)

Citron
0

Jadu, det är tredje helgen i rad nu som det är festival på stan. Därför tänker jag stanna hemma i lugnet och njuta innan Julia och Lukas kommer hem på söndag och förstör all frid och ro i lägenheten. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Theres
0

Jag ska kolla tv, kollar just nu på Top Model, råkade fastna framför det =) Sen måste jag nog tyvärr sova rätt tidigt, för jag har golftävling imon, och har 18 mil dit jag ska :S:P

golf.ifokus.se

emoflickan
0

Jag ska fira födelesedagen med tacos o goda vänners sällskap (och ett par liter sprit) =) morgondagen ser jag dock inte fram emot!

DG
0

Nu har sambos mor bjudit oss på middag hos henne, vilket e ganska skönt så slipper man tänka vad man ska äta ikväll =P

cannaydia
0

ja här blir det en lugn lördag men pälsarna, upp 05 på söndag morogn för att ta mej till jobbetFlörtSå vill någon ha väckning hojta bara till*ler*

klarsferrets
0

nej tack tjälv stiger jag upp alla dagar kl:0600 så den lilla timmen vill jag allt sova . i dag är det städare dagen och i morrgon tvätt dagen så vi vet vad vi gör i dag o i morgon

Madde
0

Vi var ute och bowlade och sen så gick vi vidare lite på krogen. Var ett Reagge band som spelade på ett ställe men de var något flummiga. =))

Så vi gick hem och spelade Texas hold'em

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.