Norska illrar
Jaha, då hade jag nu 3 norska illrar.. Dom heter Dexter, Pegasus och Triton och har svenskt ursprung… ;) Precis som matte bor de nu mer i Norge.
Lilla resan på 18 timmar (kunde tagit ca 14 om det inte vore för all illerrastning) uppskattades inte av alla i bilen… Vi 2 människor var hade lite träsmak och var ganska så trötta efter att bara köra och 3 illrar var väldigt rastlösa på slutet och lyckades dra in nästan en hel tröja i bilburen… :)
Pegasus hyperventilerade en hel del så då fick han sova i knät i framsätet så då gick det bra…
Nu är vi iaf på plats och illrarna har börjat göra sig hemmastadda trots att ytan har minskat från en 2a till ett rum. Finns ju många intressanta omgivningar ute att undersöka varje kväll!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Haha, vad grymt nojd han ser ut pa sista bilden! :')
// Amanda
Vart i norge har ni förflyttat er? =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
# 1 Det där är en iller som njuter! 
Sara
#5 vi bor i Förde, en sjuuukt fin stad med berg runt om… :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#7: Härligt. Norge är fint att bo i. Fast dyrt när man flyttar till norge, billigt när man flyttar hem igen. =)
Är nu 6 år sen jag bodde där, fast då i Honningsvåg utanför Nordkap.
det är långt bort det hehe
Jag har som mål att ta mig till Trondheim så småningom men inte än på ett halvår iaf.. :) Bor som inneboende hos en norsk vän o bor mer eller mindre gratis här så det är väl lätt att man blir bortskämd o lat kan jag tro..
Sajtvärd på Iller.ifokus
#9: hehehe.
Ja då är det inte farligt. =) Har du hittat något jobb än? Och vad har du tänkt dig att jobba med?
Själv så jobbade jag som städare först på hotellet där jag jobbade och under 2 år så utvecklades jag till chef över städarna. Så för egen del så fick jag otroligt mycket erfarenhet. =)