Zina och Nala
Finns fler bilder på min blogg www.illerliv.blogg.se
Zina är jättelugn och mysig medan Nala är lite busigare, båda är världens snällaste. Zina är ganska bestämd mot Musimon och Liten, medan Nala leker lite mer med dem :) Funkar iaf jättebra, inga bråk alls.

vilka härliga tussar=) är det Nala och Zina som du nyss skaffat?=)
Japp det stämmer, hämtade dem igår.

Grattis Marina och Tobbe till era nya tillskott i familjen!
Längtar tills jag frå träffa dem!

Nala var ju min favorit bland syskonen när de var små. Ska bli jättespännande att få träffa hela högen.

#6 Då mindes ja inte fel iaf;) Grattis till era nya familjemdlemmar. Funkade det direkt mellan dem och dina "gamla" illrar?=)
Ja än så länge är det lugnt faktiskt, har kommit på dem med att sova ihop t om ett par gånger så jag tror det kommer förbli såhär även fast mina pojkar är jävligt pestiga och efterhängsna :P

#10 Vad skönt att allt går bra. Ta väl hand om dem nu, annars skickar jag pappa och Morfar Mushu efter dig. ;-) Är du inte riktigt snäll så tar han med sig resterande tio släktingar som finns här, 8 av dem är små krokodiler. ;-)
Hahaha vilket hot ;D Är den nya kullen du har sysslingar med Musimon och Nala då?

Visst är det. tror mig åtta små valpar som jagar ens fötter är ingen höjdare, testade det senast idag. ;-)
Mushu är pappa till Zina och morfar till Nala och Musimon.
Amazon är halvsyster till Zina och halvmoster till Nala och Musimon. Valparna måste då bli halvkusiner till Nala och Musimon.
Sedan har vi Topaz som är halvbror till Nala och Musimon. Han är dessutom systerson till Zina. Vilket måste innebära att han även är kusin med Nala och Musion, om jag har tänkt rätt. Får sätta mig och göra ett släktträd någon gång och se om det stämmer.
Jösses vad rörigt det blev :S Massa släkt blir det iaf ;) Får anordna ett släktkalas någon gång tycker jag, haha.

Jo jag vet.
Det tycker jag. Kan ju inte lova att mina illrar beter sig civiliserat, även om det är släkten de skall träffa. ;-)
Haha nej Musimon är väl släktens svarta får på den här sidan, hemskt ofärskämd och påflugen är han ;) Flickorna verkar iaf bete sig som små damer :)

En typisk karl med andra ord. ;-)