Vilken färg?
Skulle ni kunna hjälpa mig med vilken färg som är finast på iller..? Har alltid velat ha en pastell men nu börjar det luta lite åt en viltfärgad. Färgen spelar egentligen ingen roll men jag vill veta vad jag ska ha så att jag vet vilken uppfödare jag ska välja. Skulle ni kunna hjälpa mig med valet? Lägg ut era allra finaste bilder på era charmknuttar och visa varför jag just ska välja den färgen :)
Mvh Jessica (blivande matte till Alfons)
Välj individ och inte färg det tjänar du på. Lägg ner energi på att forska i linjer och sjukdommar istället.
Jag prioriterar hälsan i mitt letande men jag har flera bra uppfödare i åtanke, därför blir det kanske färgen som avgör vem det blir. Dessutom är det bara roligt och gulligt att få se era fina bilder :)

Tja.. Jag tycker nog att Pudding ar sotast ;) Men rent generellt sett ar jag valdigt svag for morkt viltfargade.
// Amanda
Håller med dig #3#, albinos ÄR sötast. Har själv 3 här hemma för tillfället då jag har 2 valpar kvar av Agnez kull från i våras, Otto och Lilla My. Hade sedan även min älskade lilla måne Lina som var en liten albino, hon blev nästan 7 år, felade bara en dryg månad. Men hade fått cancer i hela kroppen och fick svårt att andas.
Sen är jag även lite knäsvag för tomtar, vare sig nu de är bruna, silver eller pastell i grundfärgen. Ska hämta en liten brun tomte imorgon, så kommer ni till HC-träffen så kommer han med dit.
Här är en till som har fallit för albinos, har dock ingen själv men vill gärna ha i framtiden. Har en pastellhona och två ljusa viltfärgade hanar.
Riktigt mörka viltfärgade är också vackra, ser så naturliga ut. :) Tomtetecknade illrar är också jättesöta!

Ju mörkare desto bättre (med hälsan först) viltfärgat. inte så mörk men söt tös ändå=)

Senast gick visserligen nånting väldigt snett, det blev en silvertomte=p
putt