Illerhane till salu !
Hejsan! jag har en illerhane till salu. vid namn Buster, han är 8 månader , rumsren, katt&hundvana samt koppelvana. Väldigt stor&fin. Albino.
Anledningen till att jag säljer honom är att han inte gåt ihop med min andra iller.
endast seriösa göre sig besvär&ringa.
denna iller kräver en fast hand!
Mvh sara Karlsson 0706340012

Har du bilder?
Var i sverige finns ni?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Vi bor i Nyköping och kan ställa upp som jourhem åt han tills du hittar ett hem.
Buster är inte längre till salu. Han kommer att få komma hem till oss ett tag och sen ska han få komma hem till sin ägare Sara igen om några veckor.

*förvirrad* Varför denna lösning? :) Låter ju bra iaf att det blivit en lösning…
Han är tydligen väldigt bitig. Och vi tror att eftersom han är okastrerad och i brunst så är det därför han bli så bitig. Så vi har erbjudit oss att ha honom här och arbeta med han. Och eftersom hon inte vill sälja han igentligen så är det ju en bra lösning. Och hon har nära till oss så hon kan komma och hälsa på hur mycke hon vill.

Dags att kastrera då kanske….
#7 Det kommer han att bli :)

Låter bra. Vad skönt att slippa omplacera honom när de inte ville. Det går säkert bra för honom hos er.

va bra, det här är en av de bästa sakerna med iller.ifokus!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Ja vi hoppas det. Ska få träffa han ikväll :)

Toppen, vad spännade! Rapportera hur det går, spännande att se! :-)
#12 Ja självklart ska vi rapportera :)

Så bra att allt verkar ha löst sig!
Sådär nu är pojken här hemma. En riktig liten sötnos. Och vi har klippklorna och sen väntas öronkoll och ett bad :)
# 15 Så skönt att ni finns!
Sara
#16 Tackar :)
Nu är vi hemkomna efter en promenad på 40 minuter. Vilken underbar promenad alltså. Han va som en hund att va ute och gå med. Tänk om sina egna kunde vara så. En iallafall men nej då. Sen har det badats och klipptklor och rengjort öronen. Hel mysig pojke är han. Han kommer bli en riktig liten gosbjörn när han blir kastrerad.
Nu har pojken åkt hem till sin matte och sin kompis. Han åkte hem redan förra onsdagen. Och nu har dom flyttat hem till Kalmar. Fick ett sött mms igår med en bild på både tösen och pojken sovandes ihop. Allt funkar bra mellan dom nu när båda blivit kastrerade och hormonerna försvunnit. :)
#18 och #0
Visst är det en skön känsla när det slutar lyckligt. Hälsningar till er och alla illrar.

Tänk att det kan bli sådan skillnad när man kastrerar dem. Marwin var ju ett monster…ja ni vet. O nu är han tillbaka prexis som den underbara gosen som jag mindes honom som förr. Helt underbar. Numer myser han bara när man gosar, slickar i öronen…o lägger av världens mysfis *s* Går till och med att låta honom hälsa på folk, något han ALDRIG kunnat innan utan att sätta på plats. "I'ts a kind of magic"

Ohh, vad underbart att höra. Lyckliga slut tycker vi om. 
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja det är verkligen kul att det blev ett lyckligt slut för den lilla pojken och hans matte :)
hur gick de för buster? Jag försöker hitta hem till busters syster.
Buster bor fortfarande kvar hos sara och skorpan sist jag hörde iallafall.

vill ha iller vill ha fler och fler :)