Söta illerbilder
Nu vill jag se dom här sötaste illerbilderna ni lyckats tagit när man får lite mer tid att kunna knäppa än när dom bara springer ur bild eller vaknar precis då man ska knäppa det där lille extra braiga korten *s*
Tog det här precis på mina pälsklädda krokodiler *S* (ej arrangerat) och ladda upp "icke arrangerade" oxå då

#3 hahaha va klockren :D ;)
Så mysigt att se illrar och andra djur gosa/sova ihop.
Sara

Nu är det inte min iller, men det är jag som tagit bilden. LinLin's Rambo är det här. Han satt så fint och posade så det blev många fina bilder på honom. Han var nog ganska nyfiken på kameran. Inte varje dag man lyckas få mer än 1 jättebra kort på en vaken iller!
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Kanske inte den absolut sötaste illerbilden som någonsin tagit men det är den första bra bilden jag har på Meja så jag är nöjd.

Sen har vi ju Valle, han satsar stort på en karriär som modell och visar gärna upp sitt söta ansikte när kameran åker fram=)

#0 va mysigt=)

#14 den va söt :D
#14 haha tut i lådan =D

putteliputt

Det här är en bild som får mitt illerhjärta att smälta totalt. Elliott sover tillsammans med Valle och Meja. En händelse som för bara ett par månader sen hade varit en omöjlighet.

Jag alskar den har bilden pa Pudding! Hon ar saaaaa sot. Som en liten fotomodell :)
// Amanda

Tror att Iset åker dit på att vara sötast i världen ;)

Den här får mig att smälta…

Den här bilden skriker verkligen: BUSUNGE!

Hehe. verkligen ;D

#14 Jättefin bild! Synd att kopplet ligger över kanten… retuschera bort kanske o förstora upp till tavla? =) Det hade nog jag gjort :)

#18 Är inte det min lille Bino?! =)

ja visst blev den bra men den är tagen med mobilen så kvaliten blir nog inge bra om man förstorar upp den