Clown och ryggkliare!
Ja nu har han slagit till igen! Cinkajous omedvetna sötnosighet har ännu en gång fått mig på bra humör!
Kände mig lite nere p.g.a ett antal saker som alla hände på samma kväll. Kunde inte sova (kan bero på att jag satt och åt en färdigrätt från findus kl 1… och cola till det…). Så satte jag mig vid datan runt typ 3 tiden. Så vaknar bustrollet till!
Först får han för sig att krypa in i ett tomt chipsrör. Ganska så underhållande måste jag säga, med kamerans sista batterier lyckades jag få 2 bilder, ena blev dock suddig…
Sen la jag mig ner på golvet och busade med honom, så fick han som vanligt för sig att krypa in i min tröja och riva mig på ryggen, mycket praktiskt om ryggen kliar! Dessvärre så kliade inte min rygg och det började göra ont efter ett tag så jag kastade iväg en plingande leksak och Cinkajou for ut ur tröjan som en raket! :')
Det bästa med den leksaken är att den är så svår att få grepp om! Den är faktiskt hemmagjord :'), plingan kommer från en sele jag köpte. Och plastkulan kom med ett hårfärgningspaket, plasthandskarna låg inuti den :'). Såå, jag bytte ut plasthandskarna mot plingan och det är visst en av Cinkajous favoriter! Hemmagjort ska det vara :'D
Kände bara för att skriva av mig lite igen, ja han finns då alltid där för en när man känner sig nere :D!
Har även en till sak att tillägga!
Cinkajou är mitt moraliska stöd! Jag ska ju gå upp i vikt, men jag märkte här om dagen att en viss Cinkajou har börjat utveckla en liten kalaskula där i magen! HAHA! Känns underbart att se att han väller i sig mat! Det var lite smalt i början av sommaren :)
Bild på leksaken? :D
Helena
Ooooh :)
Helena

Smart leksak :-)
Och visst är det underbart att de alltid finns där för en. De tröstar om man är ledsen, de roar om man gråter och de myser om man behöver det. De följer med på de lååånga promenaderna och bara är med en i med och motgångar. Tur man har de små.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#3 Nej va kul! Jag sätte ihop nåt liknande till mina tjejer. Också en plastkula (från en automat där man får en leksak för en tia) och några hårda bönor i (i brist på annat). Tjejerna äälskar den!
#7 Hemmagjort är bäst, tihii :D!