valpar födda 14/3-08
det finns 3 st valpar kvar,
gå in på www.klarsferrets.se bild finns på dom där.
inga frågor besvaras här utan mail eller telefon.
klarsferrets@klarsferrets.se telefon 0705095574
Klarsferrets Géo var supersöt! :)

ja Géo är söt en liten spelevink är han
#1: Ja du det måste jag hålla med om. Pappa upp i dagen.
Hade jag inte haft 6 illrar hade han fått komma hem till mig. Men tyvärr så säger plånboken stopp.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jag Älskar Géo :)

puttar upp
Hur har det gått?
Alazée va sååå söt :)

Dom är kvar .
dret bästa är att maila o berätta om sig skälv lite gran .
då jag inte är här så ofta .
går även att ringa till oss.
det är
klarsferrets geo viltfärgad hane
klarsferrets Alazéee pastell Hona
klarsferrets Incendie Albino hane
bild på dom finns på hem sidan även kontraktet liger ute så man läsa i lung o ro.

Dom finns i viskafors 1.5 mil från Borås

dom finns fortfarnade kvar och hoppas att dom snart ska få en ny matte eller huse att rå om
Om jag inte hade bott så långt bort så hade jag helt klart velat ha flickan!=) Otroligt söt tjej!
#11: Bor du jättelångt borta?

Jaa jag bor i norrbotten (högst upp i sverige) och jag åkte ner till göteborg (nästan längst ner i sverige) och hämtade en iller.. så vill ana verkligen ha en iller spelar faktiskt inte långde någon roll (hur långt bort man bor)
#12 Ja, det kan man säga, norrbotten! Så det skulle bli en rackarns lång resa ;) Fast det skulle säkert vara värt det!
#13 Oj Gbg! Hur lång tid tog det för dig att åka dit? Eller du kanske inte tog tåg? Jag skulle nog vara tvungen att åka tåg.. Nä, det är ju sant egentligen =) Men jag vill också vänja mig lite vid att ha iller också. Om det blir en till får det bli senare i år eller nästa år. Men Alazee (stavning?) är bara för söt!=)
man flyga ner och åka tåg hem med iller. Är man under en viss ålder är det rätt billigt att flyga.
Det är inte alla som har varken tid eller råd med en sådan resa. Finns det "bra" illrar i närheten hade iaf jag kollat upp dem först.
Sara

#14 det gick på 1000 kr att åka upp och ner .. tog flyget ner och tåget upp :) det tog 23 timmar med tåg :) men det var det allt värt.. det finns illrar bara 25 mil från mig oxå
#16 vad å, har man inte tid att hämta valpen..för en lång resa, har man då verkligen inte heller tid för att ha en valp

#14 tack vi tyckte oxå att stavningen vart sött på henne .
Sedan att hon värkligen passade till det namnet var bara en lycko träff.
hmm.. Geo är bara för söt. hmm..ska diskutera detta lite hemma.. hmhm.. får se.. han är för söt för att motstå.. =)

#19 Géo är söt han är väldigt framåt .
Leker väldigt mycket med sina suskon mostrer mormor och farbror Gusgus.

Hade de inte kostat en förmögenhet att införskaffa Alazée så hade jag iallafall haft råd att ha henne 
golf.ifokus.se

Nu undra jag vad du menar med en förmögenhet

#21 att 3000:- är för dyrt eller?

Hade jag 3000 som jag bara kunde betala sådär på en gång så skulle jag känna mig rik =) Jag känner mig rik nu som hittade 1000 kr igår. Så… ja, 3000 är en förmögenhet för mig i nuläget.
golf.ifokus.se

vilka underbart söta valpar

ja då förstår jag att dy tycker det är dyrt,

tack så mycket

Jag älskar dina valpar :) såå söta..
#17 att man kanske jobbar 8 timmar per dag innebär inte att man bara kan göra en resa på 1,5 dygn.
Sajtvärd på Iller.ifokus

Dom letar fortfarande efter ett bra o stabilt hem.

Alazée 
golf.ifokus.se

Klarsferrets Alazée, Géo och Incendie söker fortfarnade var sin matte eller husse att leka med och gossa med.
bilder och kontrakt finns på våran hem sida www.klarsferrets.se

Alazée är ju jättesöt! Varför har jag inte 3000 i bakfickan för? :(
golf.ifokus.se

puttar upp denna tråd då dom söker önnu efter en bra matte eller husse.
#23 ja Alazée är söt hon har en viss charm den tösen hihi

putt

Söker de tre fortfarande hem? Var finns ni?
golf.ifokus.se
#36 Klarsferrets finns utanför Borås i Viskafors.. du kan läsa mer på www.klarsferrets.se
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

#37 Det jag har gjort, men jag måste vara blind :P
golf.ifokus.se
#37 Vad e de för info du inte hittar?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Jag läste på "om Klarsferrets" istället för "kontakt" :P Men hade inte du sagt att det låg utanför Borås hade jag ändå varit tvungen att hitta.se:a det :P
golf.ifokus.se

Viskafors ligger mellan Borås o KInna c:a 1.5 mil från båda hållen

puttar då dom finns kvar för mer info majla klarsferrets@klarsferrets.se

Alazée är ju såååååååååååååååååå söt :)

ja hon är värkligen sööööt som du säger

Jag får valpångest =(

hihi något för dig o din klan kanske hemma

#46 Nee, har redan tackat nej till en underbar valpis i år. Tiden räcker helt enkelt inte riktigt till för oss nu i sommar.

putt

putt

har dom itne blivit sålda ännu?

Gah, jag ska till Gislaved imon…Isaberg på golftävling… det är la bara 7-8 mil därifrån… ihhh…. Alazée 
Fanken att jag inte har råd 
golf.ifokus.se

det är 2 som är bokade så det finns en kvar

vem finns kvar?

Ååååååå vad man är sugen på att ta Géo :)

putt upp åt Eelin

Incendie finns kvar
Alazeé är tingad men inte 100 %