OT. Tatuering - illertassar
Startar en ny tråd för att inte förstöra fnuha's. Här e en bild på min "illertasstatuering". Jag har två illrar och det är en tass från var och en av dem. Alltså Toxis vänstra tass och Tuuvas högra tass, för att de ska se ut att dom hör ihop men ändå är olika. skaffar vi fler illrar i framtiden kommer jag att bygga på.
söta :)
ja de behöver ju inte va svårare ;)
funderar med på att göra illertassar, fast mitt på foten :)

"2 Aj aj!!!! mitt på foten gör ont!!!!
#2 japp lätt som en plätt ;)
#3 håller med! ysshh

#5 fina :D

#6 tack
hum.. tufft :-).. smart idee med tassar.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#8 jag har neråt "fotsulan" eller vad det heter, å jag grät :P
#10 hehe okej :P ja smärtan e ju så olika för alla :)
när jag gjorde min på ryggen så höll ja på att dö när de närmade sig nacken :P och min sambo gjorde en stjärna i nacken som inte gjorde ont alls :)
får man va nyfiken och fråga va du gjorde på foten? :D kanske en bild? :D
haha.. jadu jag vet inte riktigt själv faktiskt vad det är för nått. har tyvärr ingen bild heller, men jag fick ett ryck o jag gillar lite småkonstiga grejer, typ tecknat å sånt.. så det fick bli en blandning mellan en mask å en giraff som kikar upp över skon ;) den e grön med rosa prickar. haha
*dubbelt*
åh coolt :) jag gillar me konstiga grejer :)
har en liten tecknadkatt me vingar som jag har funderat på att göra :)
i nån okattig färg :P
Tänkte inflika med min tass-tagg som jag har på foten.. Den är tagen efter Chade. Hans avtryck, av den tass som han ALLTID ställde på samma (!) ställe på min fot när han ville upp i famnen. Hade det inte vart för just det så hade det nog fått blivit flera tassar, men den skulle verkligen sitta där.
Den är gjord med en sepiafärg. Jag ville inte att det skulle se ut som en stämpel, nu ser det ut som om han klivit i något före han satt tassen på mig, lite svag, men precis som jag ville ha den. Den ser mestadels grå ut, men i vissa ljus ser den ut att skifta i brunt.
Paulina
#15 åh :D nästan exakt va jag har tänkt mig ^^ jättefin! :)

#15 så otroligt sött=´) en självklar plats för hans tass avtryck=)

#15 Läckert med en så ljus färg. Lite mer subtilt, mycket snyggt!!! Mina ska också vara ljusa och diskreta!
jätte fint jenkass!! :) Är det bak eller fram tassarna du tagit kort på? :) Ska ta på mina här hemma tänkte jag ikväll. Men betsämt mig för att jag ska ha en tass ifrån min katt zimba som lämnat mig. Du kan ju kolla in tråden om du tror att dem ända bilderna jag har blir bra kanske :)

Åååååå vad fina nu blir det bara min tur
#11 ja det är verkligen olika.. Den som jag gjorde på ryggen var väldigt behaglig och det kändes nästan som massage när den skuggades.. Konturerna gjorde dock ganska ont..
#15 lugnt den snyggaste tasstattoon jag sett!
Ursäkta att bilden är väldigt cray, den enda jag hade där tattoon syntes..
Sajtvärd på Iller.ifokus

#21 Åhh va snyggt=)
#21 oj va olika de kan va då :P jag tyckte konturerna känndes som massage och skuggningen som jag gjorde på slutet gjorde väldans ont, fast iofs så hade kanske de inte gjort så ont om jag inte suttit där i 3h innan :P
din tatto var jättefin :D