OT. Youtube hur gör man?
Japp hur gör man för att lägga in filmsnuttar på youtube? Själv har jag ingen aning alls, men tänkte jag skulle försöka filma bebisarna något sedan. Så då kan det ju vara bra att veta hur man fixar ut dem där :-)
Anledningen till att jag frågar här är för att jag vet att det finns kunnigt folk på det här inne. Men snälla förklara som om ni gör det till en tre åring (övertydligt) då kanske jag fattar :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
först o främst måste man skapa ett konto (det gör du genom att klicka på sign up längst upp till höger) har du redan ett konto så är det bara att logga in på sign in, oxå längst upp till höger. När du väl har loggat in så väljer du Account (längst upp till höger) och klickar på "My videos". När du gjort det hamnar du på en annan sida och där finns "Upload a video" på vänsterspalten. Därefter står det hur man ska göra. Hoppas du förstod! ;)

#1: Tack så mycket. Konto har jag. Tror jag. Vart tvungen att skaffa det för att få se vissa videos :-)
Men det var bra förklarat. Nu ska jag nog lyckas när jag väl har filmat :-)
Audiatur et altera pars
åhh, detta var intressant. Har jag undrat länge utan att fråga :)

#3: Du får lära dig att göra som mig. Fråga om allt du inte kan så lär du dig :-)
Audiatur et altera pars