Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 147 ggr
*L*
0

Paus ifrån forumet

Jag tror att jag tar paus ifrån forumet ett tag, behöver nog växa upp lite. Läsa kommer jag nog göra men kanske skriva något enstaka inlägg med.. Så jag tror att det e tack och hej för mig, ska som sakt växa upp lite och jag tänker lite för mycket på många saker som oroar mig.

Mangafreak
0

*L* Jag tror att vi missförstod varandra lite i den andra tråden.

Jag menade aldrig att du skulle sluta skriva här, det var bara vissa kommentarer jag har irriterat mig på. Dessa är du, som jag sagt tidigare, inte ensam om att ha skrivit. Och som jag också sa, de flesta av dina inlägg/kommentarer har varit intressanta och seriösa.

Så jag tycker att det skulle vara synd om du lämnar oss, och jag hoppas att du ändå vill stanna kvar och skriva härinne.

/Carola

Faxlin
0

Klart du ska stanna här och skriva *L*. ;-)
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

*L*
0

#1 som jag nämde i PM e det inte ditt fel men blev orolig för att jag har irriterrat många

jag har mycket att tänka på nu så dte är därför jag tar paus

Madde
0

*L* inte ska du försvinna. Du har inte irriterat mig något alls. Så inte får du försvinna härifrån. Då blir vi ledsna. =(

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

*L*
0

Hej hej, nu kanske jag ska börja skriva igen inte för att jag har växt upp något vidare under sommarn :/

Faxlin
0

Nu blir åtminstone jag glad igen. Har saknat dig som sjutton här inne gumman ;-)
Välkommen tillbaka.

Audiatur et altera pars

Therese-jhfd
0

Jättekul att du är tillbaka igen *L*. Jag har också saknat dina inlägg här.

tessa
0

Vad roligt att se dig igen, hoppas saker och ting känns lite lättare nu.. kram på dig!

Madde
0

Jättekul att du kommer tillbaka *L*. =) ser som alla andra oxå fram emot ditt skrivande och du har varit saknad. =)

*L*
0

Varför har ni saknat mig igentligen? jag skriver inte några spec inlägg och jag frågar mest om massa saker, så inte ger jag bra råd.

Faxlin
0

Men du ställer bra frågor och det gör stället levande. ;-)

Audiatur et altera pars

*L*
0

det är juh jätte många som skriver och stället "lever" juh jätte mycket

menar ni värkligen att ni har saknat mig eller säger ni bara det?

Faxlin
0

*L* Trodde du visste vid det här laget att jag inte säger saker som jag inte menar.
Jag är jätteglad att du är tillbaka, så det så. ;-)

Audiatur et altera pars

tessa
0

det är väl inte alltid de som låter och syns mest, som man saknar mest.. ;) Brukar läsa dina inlägg och jag håller definitivt med Åsa!

och du, frågar man inget, får man ingenting veta.. =)

Madde
0

Klart vi märker att du inte varit här inne *L*. Och som de åsa och tessa skriver så skriver du mycket intressanta frågor. =) Hoppas du är här för och stanna nu. =)