Iller iFokus

Iller

Etiketterillern-i-mediaillern-i-litteratur
Läst 335 ggr
SandraTomas
0

Iller på tv

Såg på "Americas Funniest Home Videos" tidigare. Då var det ett klipp med en iller. Illern snodde en hel toalettpappersrulle. Sprang nästan genom halva huset, nerför trappen och genom en massa rum. Till slut när den kom fram till slutdestinationen så låg det en massa fulla pappersrullar dära. Det var lite roligt och se :)! Man känner så väl igen dom där små hyssen, kanske inte just pappersrullar, men annat smått och gott hehe!

Faxlin
0

Gaahh, och så missae jag det. Låter ju hur gulligt som helst ju.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

SandraTomas
0

Ja det var riktigt roligt. Och så när den såg kameran så var det den vanliga blicken "Va, jag har inte gjort nånting" hehe

Faxlin
0

haha, och den blicken känner alla illerägare såååå väl igen. ;-)

Audiatur et altera pars

SandraTomas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hehe ja man ser ju den var och varann dag.

Bilden är på Leias gömma under soffan som hon så oskyldigt inte visste nånting om.

Faxlin
0

haha, nej visst är den blicken så talande. hihi

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

*S* Dom kan se såååå oskyldiga ut, när dom upptäcker att man hittat deras gömställe. Hade varit riktigt kul att se programmet.

ferretgirl
0

Han/hon hade nog tagit mer än en rulle såg det ut som. Kommer ihåg mär jag flyttade upp till ett hus jag hyrde uppe i Stenestad p Söderåsen. När jag flyttade fram min hörnsoffa så fann jag ca 2 kg potatis, 4 morötter och 2 torra äpplen där bak. Aslan, min vildillermix snodde alltid potatis så fort som han såg att kyldörren var öppen. Och man såg hon aldrig, så kvick var han när han såg att kylen var öppen. Äpplena hade säker Laban snott, för han är heltokig i äpplen. Men vem som hade tagit morötterna det vet jag inte, men jag gissar på att det var Aslan det också.

Nettan
0

Min knäppa Ior snodde min sons bandyklubba. Han släpade och drog på det stora eländet. Droppen var när han försökte få in den bakom TV:n. Gissa om han gick bet på det? Den stora "kroken" på slutet stoppade allt. Elaka mamma stod och garvade och tittade utan att hjälpa den stackars blondinen.

Madde
0

Känner igen det där med illrar som gillar och ta saker. Här hemma brukar det vara moppen som saknas när vi städar. =))) den åker oftast in i ett rör och sen ligger illrarna och lurpassar så att dem inte blir av med moppen. Skrattande

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

SandraTomas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Leia vill inte att våran hund ska ha några leksaker. Så fort hon får se nån av hans leksaker så drar hon iväg med dom, och lägger dom under soffan. Hon går till och med fram och snor dom när Bamse leker med dom. Springer iväg så fort hon kan, men ibland hinner Bamse ikapp och försöker hålla fast henne genom att bita i svansen. Men hon tar sig alltid lös, och sen är den försvunnen Glad

Faxlin
0

Stackars lilla Bamse att bli av med sina leksaker hela tiden. Inte lätt att ha en leksakstjuv i familjen. ;-)

Audiatur et altera pars

[Luna]
0

Min iller Nalle jag hade för typ 10 år sen hamstrade korv :D han tog bit efter bit och la på en snygg hög. As söt :P De va falukorvsbitar. Han ville bygga ett slott.

Misty
0

*fniss* den filmsnutten såg jag med…för festlig=) Tofflor och strumpor samt skor försvinner här… Allt finns under soffan… har hittat massor me kul där under….=)