Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 114 ggr
kitty
0

d ska va gött o leva

annars kan det kvitta…

har fått lägenhet :)

lyckligare än jag är idag kan man knappast vara.. min kompis sok kom hem med sin bebeis slår det kansek

men hon räknas inte :)

ferretgirl
0

Lycka till med din nya lägehet, själv väntar jag på besked om jag ska få flytta om 3 månader till en 3 i Helsingborg. Längtar verkligen att få komma in ingen.

Faxlin
0

Grattis till lägenheten.

Hoppas du får din också ferretgirl.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

FummelFia
0

Väntar också på att få höra om jag får min efterlängtade 1:a…

Faxlin
0

Håller tummarna för dig med FummelFia.

Audiatur et altera pars

kitty
0

hur gick det fummelfia, fick du din lägenhet?

själv flyttar jag in den 1a september. Har vart på ikea och inhandlat lite nädvändigt, såsom sil til makaronerna och vattenkanna :)

Faxlin
0

#5: Ja ett durkslag var nog det första jag köpte ckså när jag skaffade min första lägenhet. ;-)
Fast det var mååånga år sedan nu.

Audiatur et altera pars

kitty
0

:) det är såna saker man minns. KÄpte även tallrikar för 5 kronor styck och ett gän kastruller. Resten ahr jag lyckats få :9 hundvalpsögon tar dej långt ;)

FummelFia
0

Dendär lägenheten ja…. Hmmm. Är inflyttning från 1 september men dom har fortfarande inte bestämmt sig på HSB om vem som får lägenheten. Så jag går fortfarande runt och hoppas. Fast har nog det mesta som krävs för att kunna leva där senare….

Madde
0

Grattis till längenheten. =)

Hemma hos mig så fick jag alltid såna saker i födelsedagspresent och julklappar från det att jag var 13 år. Så jag hade jättemycket saker redan när jag flyttade hemifrån. Sen samlade jag på mig lite mer saker oxå men det är riktigt dyrt och flytta hemifrån om man inte har några saker alls.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Misty
0

grattis! vad kul!