*funderar* fråga om att testas
våra små monster testar oss satan här hemma idag… biter i fingara och armar.. sambon bet de rätt rejält för en stund sedan… hur ska man göra för att få stopp på det? De bet inte på förra stället därfr jag tror att de testar. Det är svårt att plocka upp dem när de biter åt alla håll…. Något de inte gjorde i går bör tillägas… Att ta i nackskinnet resulterade i en vansinig iller som hoppade och fräste ännu mer och bet igen…. *funderar*

Har själv lite problem med det där bitande här hemma! I och för sig har jag bara haft min lilla päls i 3 veckor idag… men det var inte förrän 3 dagar sen som hon har börjat bita lite hårdare. Förut har hon bara nafsat lite löst.. Nån som vet orsaken och vad man kan göra åt de?
Testar hon bara?
Hoppas du får nå bättre svar från någon annan! :P
Vist är det jobbigt? hur gammal är hon??

Haha, återkommande problem dethär. Min lilla Tindra på 12 veckor är åxå bitig av sig. När hon blir alldeler oregerlig sätter jag henne i buren som "straff", för där e ju trist att va när man vill busa. Annars fyar jag bara. Ibland tror man att det aldrig ska sluta…

Min är 12 veckor idag!
men jag tycker inte att något hjälper.. oavsett om jag tar henne i nackskinnet eller fyar på henne..
jag trodde att det berodde mest på att de kliade i tänderna på dem + att de leker.

Ja jag har provat olika tugg-godisar till hund men dom e bara kul ett tag. Mattes fingrar e mycke goare ju! Hon biter iaf inte för att va elak å det e ju tur! :o)
Det verkar som om hon gillar skinn, så prova en bit om du har nån typ gammal skinnväska eller nåt. Min gav såg på skinn-fodralet till min gitarr idag, haha skulle självklart "döda" det!

Testa gnida citron på fingrarna! Hjälpte just med min!
hm…. ska testa..*ler* Mina valptestar dock inte… de e 1 år och ett par månader… *fundeara*