Många online- ingen skriver
Hmm, känner mig ensam här inne. Ser att många medlemar är online, men ingen skriver. Vad gör ni? Tittar ni runt på de andra sajterna? Eller är ni bara inne och läser. Sådant är rätt intressant att veta. Är det något särskilt ni vill att vi ska skriva om? Starta gärna en tråd om det så blir det diskussioner. Inte alltid man själv kommer på vad man kan starta tråd om nämligen. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
jag är inne o skriver :) har du tråkigt åsa?
jag kollar fler forum, inte bara iller-rellaterade. Samtidigt som jag studerar hur tengil står på soffan stolt med en tom brödpåse i munnen efter att ha hällt ut allt bröd på golvet:(
På det här forumet skrivs det så mycket att jag bara läser igenom de ämnen som har en intressant rubrik. Kommer jag på något vättigt att skriva så skriver jag. Ibland slänger jag även ur mig en onödig kommentar för att jag är uttråkad
Jag torkar bajs :( Dumma illrar

#1: extremt tråååkigt. Kan inte sova (som vanligt), kommer inte på något att skriva och ingen som skriver något jag kan svara på. hihi
Så det är sååå synd om mig. hihi
Audiatur et altera pars
#4: Varför kan du inte sova Åsa? :) Jag får inte sova, håller på med ett skolprojekt. Min grupp har valt att vara vakna så länge som möjligt och göra tester för att se hur man reagerar. Typ testa minne och reaktionsförmågan. Första natten nu, får se hur det går.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
5#: Precis som mig då jag pluggade, jag lät också resten av gruppen göra allt jobb medan jag satt vid datorn och slösurfade

Okej, ja men då har du en giltig anledning att sitta här på natten ;-)
Själv kan jag inte sova på grund av värken i ryggen. Så detta innebär att jag lider lite av ömnsvårigheter. Tyvärr, kan man väl säga då jag sover 4 timmar per dygn ett bra dygn.
Jag skulle nog kunna vara med i ert test ;-) Har haft det så det senaste halvåret om inte mer.