illervakt till 1 augusti=)*bilder*
Idag kom Rasmus och tösens brorsa hit då jag ska vara illervakt åt go grabben, Mikou=) Så självklart va man tvungen att knäppa lite kort på brorsorna. Rasmus väger ca: 1.160 och Mikou ca:1.180 så dom är väldigt jämnstora. Rasmus har kraftigare huvud medans Mikou har öl kaggen hehe;9
Första bilden, Rasmus är längre(gick och dubbelkollade det, råkade hålla Rasmus för högt sen att han håller upp bakbenen en aning)
(Mikou till vänster, Rasmus till höger och flummormor deras i bakgrunden)
Man kan inte tro att det är några 13veckors valpar inte hehe.Dom är så stora att dom ser helt fullvuxna ut storleksmässigt hehe
.jpg)
Sen vill jag gratta hela Sagas kull på 13veckors dagen!=´)

ÅH fy så söta!!!

#2 Visst är dom=) är otroligt stolt över vilka härliga valpar det blev från Saga och Buddha=´D

oj ska du vara vakt så länge vad roligt. =) här blir man ifrån sina egna pälsar i slutet av juli och in i augusti =/

#4 Jajamen, men va gör man inte. Det är ju endå en av mina och Sagas hjärtan så självklart man ställer upp=) Och Rasmus blev super glad att få busa med en jämnstor grabb. Även Mikou vart glad och mest över att återse mamma Saga och har försökt få sig en liten snutta lite på henne men det har gått sådär hehe.
Jasså va e de dårå?=( *om ja får fråga förståss*

#5 vad roligt för dom=) kan förstå om saga inte vill ha tillbaka valparna om dom ska snutta på henne, hehe vet ju själv hur det känns nu hihi.
nej vi åker på semester en vecka och svärmor är det ju som brukar ta dom om vi åker bort över en natt men hon ger baar mat och vatten inge lek eller promenader. så nu ska dom få vara hemma hos Rremaining. hon saknar sin tös så mycket och vill så gärna låna mina så det får hon göra då=)

är det dina gammla valpar eller? shitt vad stora

#6 Det är inte det, hon blev glad när han kom. Först nosade hon igenom honom rejält och sen började hon att tvätta och ha sig, hon även busar med honom. Men det är bara en tiss som alla valparna är på och snuttar på för mys skull, kommer ingen mjölk utan bara när dom vill mysa eller ska sova ibland, som tur vet Saga hur hon ska göra om hon inte vill.
Jaha okej, va remaining ska bli lycklig den veckan=) Hoppas ni får det skönt på semestern=)
#7 hehe gamla och gamla..bara 13 veckor i torsdags;) japp det har dom efter sin härligt gosiga och stora pappa=) ska bli kul att se hur stor dom blir till vintern när dom får tjock päls och allt hehe

#9 vad ska du göra för roligt då eftersom du blir borta så länge?

#9 Naw vilken go bild=) ja det ska jag göra, jämnt när jag gör ordning fika eller nått sånt och om han är trött så kommer han lunkande och lägger sig vid mina fötter hehe, då är det inte långt från att en tår rinner ner från min kind=´)

Idag ska dom även få bada i duschen så dom ska få lukta likadant hela bunten så stärks deras band mer=)

Det gick jätte bra att bada eller rättare sagt duscha alla 5 illrar men de tog ett tag, får se om jag får in lite filmklipp sen=) Dom har vart total deckade resten av dagen hehe