Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 132 ggr
Madde
0

Regn, Regn och åter Regn

Nu har det regnat konstant i 2 dagar. Och det öser verkligen ner.

Hur har ni det där ni bor? Har ni fin höstsol eller som vi i Örebro/Lindesberg.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

-eM-
0

Här öser det och åskar om vart annat, det ska det tydligen göra till på fredag sen är det sol igen!

Men jag tycker det är lite mysigt med åska, enda felet är att man inte kan sitta på nätet om man inte vill riskera att datorn förstörs.

Madde
0

Åska är mysigt. Men i örebro som jag jobbar så Regnar det bara. Och mycket oxå.

-eM-
0

Och snälla Madde, inte höst sol än! Sommar sol till sista augusti tack! :)

Madde
0

Ok då hoppas vi på sommarsol snart igen. =)))

-eM-
0

Bra :D

elinn
0

Här har det oxå öst ner i två dagar nu men med lite upphåll förstås, igårkväll kunde man till och med ta en promenad var ute med Triss i en timme och oj så roligt hon hade när hon fick springa efter fåglar och hälsa på en massa hundar =)

Faxlin
0

Usch här regnar det nu. Det bara öser ner. Åskan mullrar och det blixtrar som värsta fyrverkeriet ute. Sanna skulle varit till dagis i dag efter hennes sommarledighet, men jag törs faktiskt inte gå ut med henne.
Jag är sjukligt rädd för åskan kan jag säga.
Tur man har åskskydd till datorn. Även om jag inte kommer vara ute mycket när det är så här.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

NinaS
0

Här i Borås skiner solen! Cool

elinn
0

#8 Vi är inte ett dugg avundsjuka OskyldigFlörtSkrattande

ang3lica
0

Här i Göteborg har vi blå himmel med vita molntussar på… Eller jag kanske ska säga  vita molntussar med några små glimtar av himmlen bakom.. Skrattande

Faxlin
0

Ohh, vilken fusk. Jag är då rejält avis mot alla som inte har åska och dunder. ;-)
Kräver inte ens sol, bara åskfritt.

Audiatur et altera pars

ang3lica
0

Åhh, nu tittar solen fram… Men jag ska åka och jobba om en liten stund, så för min del hade det lika gärna kunnat regna. Känns lättare att åka och jobba om det regnar.. Haha, man blir aldrig nöjd!!

Faxlin
0

hehe, nej det är väl typiskt oss människor. När det är soligt och vamrt klagar vi och när det blåser och är kallt klagar vi. ;-)

Audiatur et altera pars

-eM-
0

Nu kikar solen fram här med. Helt otroligt!

Smeagol
0

Det regnar och regnar i Dalarna! var ett uppehåll i går emot kvällen. och sedan åskade de lite. men nu öser det ner..suckGråter

Faxlin
0

Vilken tur ni har att solen börjar titta fram. Här åskar det fortfarande så jag lyssnar på musik för att överrösta det.

Audiatur et altera pars

Madde
0

Nu har det slutat regna. Det var tur för vi hade brandövning på jobbet så vi var alla tvungna och gå ut mitt i allt. =)))

-eM-
0

Ja nu är det blå himmel här! Tjoho! Men det blåser väldigt.

Faxlin
0

haha du skulle stannat kvar och sagt att med detta regnväder så slocknar bygget innan jag dött i alla fall. ;-)

Audiatur et altera pars

Velsan
0

stormat som bara den inatt, men imorse gick de över.