badbilder och lite sommarbilder
Här kommer lite bilder, glömde kameran från början då alla fyra gick ut. Skruvade på vattenslangen och det poppades och valparna försökte dyka i de lilla vattnet som hamnade i gräset. När vi kom in så deckade alla tussar
Först en en bild sen kvällen innan vi åkte så låg tösen(Hona 5) i hängmattan och riktigt njöt
(Hon söker förresten fortfarande ett nytt hem)

Sen när vi va i sommarstugan och hade lekt med vattenslangen så deckade tussarna. Mamma Saga och Rasmus låg i hängmattan och Rasmus låg och höll om sin älskade mamma, är inte det kärlek så vet inte jag <=´)
.jpg)

#1 ååå..myspys ;) ÄKTA illerkärlek!!!

Sen när dom vaknat och gått på låda och käkat så tog jag med mig tösen(Hona 5) och Rasmus ner till båtplatsen för att se hur mycket dom egentligen tycker om vatten då den här valpkullen ofta har dykt och badat i vattenskålen, riktiga vattenillrar.
Här ser ni resultatet, dom älskar vattnet (tösen i svart och rasmus i rött)
.jpg)

Usch Emma vilka söta bedårande bilder!
Paulina

#14 hehe usch?;) såklart dom är bedårande, svårt att hålla sig att knäppa när dom sötar sig så framför kameran;)
De här vart så sött fast suddigt
Mamma! Mamma! Titta va jag hittade! En STOR MUNK!=D
.jpg)

jättehärliga!

Ska inte terra mer nu, fast bara med ett sista kort på tussarna, vart ju så fint hehe;) (Här syns tösens inramade nos, som en mörk rand runt nosen)
Har sen filmmklipp när dom badar och försöker ladda upp dem så dom kommer in så fort som möjligt och om dom laddar upp nångång och inte krånglar…
.jpg)

Här är första länken på filmklippet när dom badar och dyker=)
http://www.youtube.com/watch?v=37SldcWDY68
Kommer ett till men det har inte lagts upp riktigt än på sidan.

Lill tösen finns fortfarande kvar, va nästan på väg att bli norska men det verkar inte bli något där..

Här är andra filmklippet=)
http://www.youtube.com/watch?v=9XV6xRAe6ME
om det är nån som vill se förståss…

vilka fina bilder du tagit på sötnosarna..dom har blivit lika söta som Saphira ju :P

Underbara bilder har du lyckats få till i alla fall.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#25 Tack=D hehe det är klart, dom är ju syskon;D hehe Rasmus väger nu över kilot blir 12 veckor på torsda, "lill" grabben hehe och ändå är han inte störst, om han nu inte har gått om sina bröder förståss.
#26 Tackar, ja dom vart väldigt bra men de va svårt när dom knappt har ro att stanna upp ett tag hehe;) Hörru Åsa, du är inte sugen på tillökning;D*leer* såg i satmarans valptråd att du va så valpsugen hehe så då måste man fresta lite jag också hehe

#27: *stoppar fingrarna i ögonen så jag inget ser och lallar högt för mig själv* Nu ska du inte vara sådan. Jag har ju sorg här hemma. Först stackars underbara Bella och sedan min klump Beldin och nu ska vi iväg om ett par veckor och ta bort Nikita och så Ametist som miste sina bebisar och akut kastrerades och inte har återhämtat sig riktigt. Så ja det börjar bli tunt med bebisar här hemma. Så sluta genast att fresta en stackars Åsa.
Audiatur et altera pars

#28 Ojj det va mycke som hänt så tätt intill=(, tänkte bara att det inte skulle va så långt att åka..om du ångrar dig eller känner dig redo rättare sagt och hon är kvar så är det bara att höra av dig hon finns bara i Timrå, ca 2 timmars färd från dig. *tröstkramar*

#29: det var inte meningen att du skulle ta det så. Bara det att jag förklarar varför det just nu är sååå otroligt svårt att stå emot bebisar. Och ni har såååå underbara bebisar att visa upp.
Så man blir ju mer än måttligt frestad. Och ja två timmars resa gjorde ju inte direkt att det vart lättare. hihi
Tackar för kramarna.
Audiatur et altera pars

#30 Okej, jo det förstår jag. Måste kännas tomt, nästan för tomt. Ja dom är helt underbara och mina bebbar verkar inte fatta vad vila är haha. Hehe du vet vart hon finns om du skulle känna att det inte går att stå emot;) Hon är 12 veckor idag och söker fortfarande ett kärleksfullt och livslångt hem;)*blink blink* hehe inget att tacka för.

#28 hua kramar till dig och hela familjen

#31: Ja det är konstigt vilka djupa tomma platser de lämnar efter sig. Så någon liten nykomling vore inte helt fel även om de aldrig kan ersätta de illrar vi mist. De har sin egen plats i våra hjärtan liksom.
Dock kan jag berätta att Ametist börjar bli sig själv igen. Så det där med lugnare illrar efter kastreringen, det hjälpte inte på henne :-)
Och din lilla tös hittar säkert sitt eget livslånga hem snart. Det är jag övertygad om.
#32: Tackar.
Audiatur et altera pars

#33 Ja otroligt, gruvar mig att nått ska hända mina älsklingar eller att dagen kommer när dom somnar in*usch*gråtfärdig av bara tanken.. Nä det är självklart att dom inte gör..men en ny familjemedlem bildar sig en ny liten plats i hjärtat på en*finns det hjärte rum så finns det stjärte rum*;) Va skönt att hon tillfrisknat, hehe jasså för mycke energi i tösen kanske hihi;) Jag hoppas det, tycker så synd om henne

putt