Min lilla Wilma :)
Tänkte att jag skulle öppna en tråd, äntligen, för att hålla er underrättade om min lilla Wilma :)
När hon kom till mej var hon fruktansvärt mager. Jag var dum nog som inte vägde henne, men det kan inte ha varit mycket. Smal som en pinne och revbenen stack fram oerhört mycket.
Nu däremot, är hon normalviktigt och i helt underbart skick! Hon väger 825 g, och hon har fått finare päls och lagt på sej runt magen och revbenen.
Hon är allt bra underbar min lilla tös
Fler uppdateringar kommer efterhand.
Tur att hon lagt på sig. När fick du hem henne? Några bilder kanske? :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Thyne: Det är en fin tjej du har, roligt att hon lägger på sig vikt. Håller med Tina_A och hoppas att du har möjlighet att lägga upp bilder på henne. :-)

Jaa, vad skojigt att få följa henne. Som du vet så betyder hon lite extra för mig den tjejen.
Skönt att höra att hon går upp i vikt.
Kram Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#1 Jag fick hem henne för en månad sen nu tror jag det blir. Den 8:e juli hämtade jag henne :)
Bilder är påväg. Ursäkta att jag är så seg av mej att lägga upp dem bara :)
#2 Ooohja, hon är verkligen en skönhet :)
Japp, bilder dyker förmodligen upp senare idag, när vet jag inte men håll koll :)
#3 Ja, jag vet det :) Ska ta lite extra mycket bilder och skicka till dej ^^
Ja, nu har hon gått upp och väger perfekt. Nu är inte hennes revben framstickande längre, som dem var förut. Hur mycket vägde hon när hon var hos dej, om du vet?
Kram Anna o Wilma =D
Men va bra att wilma har gått upp i vikt sen hon kom till dig. =) Det tyder ju i alla fall på att hon får bra mat och trivs hos dig. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#6: Jag vägde henne aldrig tyvärr. Men hon var rejält smal så jag tippar på att vikten inte var hög.
Tror hon var så smal för att hon inte trivdes i den hemsituation hon hade. Därför tycker jag det är extra bra att de såg till Wilmas bästa och därför omplacerade henne. Att hon sedan hamnade hos dig är jag så glad över.
Audiatur et altera pars

Ohh, vad skojigt att få se korten. Hon har blivit finare nu Wilma gumman.
Audiatur et altera pars
Jättefina kort det var på wilma. Superskoj och se. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#15 Ja, visst har hon? Jag tycker hon är mycket finare nu än när jag fick hem henne. Hennes päls glänser mer och hon är inte sådär hemskt smal heller.
#16 Tack :) Det kommer säkerligen flera snart.