Leksaker och myssaker
Alla illrar har ju sina favoriter nar det kommer till bade leksaker (eller skosulor) och myssaker, sa varfor inte tipsa varandra om vad eran iller tycker om?
Sjalv syr jag det mesta sjalv for att ha ngt att gora (man har ju sa mycket fritid nar man ar student liksom
) och for att fa ngt som faktiskt ser bra ut! (for det kan val inte bara vara jag som reagerat pa hur otroligt fula och gralla alla djurleksaker envisas med att vara?)
Forst ut ar Pudding som poserar pa sin nya myspuff som blev klar idag
// Amanda

Hemmasydda leksaker som plingar, piper, skallrar och ar roliga att tugga pa 
// Amanda

Och sa lite mer myssaker!
De tva "pasarna" ar jattepopulara att hanga upp i ett horn sa att hon kan ligga dar och tryna :)
// Amanda
åååh!! ge mig en sån puff! den var ju underbar!!

Den ar valdigt uppskattad ja ^^ Och jattelatt att sy!
Tva runda bitar av tyg (ovan och oversida av puffen)
ett sidstycke som gar runt cirklarna (valj hojd sjalv) som man klipper ut 8 halvcirklar i toppen pa
8 halvcirklar att fodra pa insidan av sidstycket (det som sticker upp)
Sy pa alla halvcirklar, sy pa tyget som blir dyna och sen botten och stoppa i lite vadd. Klart!
Gar sakert pa en timme om man har symaskin. Gor man for hand sa far man rakna med en dag eller tva iaf.
(Jag maste verkligen skaffa en symaskin!)
// Amanda

finns liknande sånna där puffar

Superläcker puff!!!! Jag älskar färger!!!

Klart häftig puff. Men farligt. Nu står mina juveler och hoppar här och begär en också. Hur sjutton ska jag lyckas sy en sådan då :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Asch, det ar sa mycket lattare an vad det ser ut :) Annars finns det ju liknande saker som man bara kan sy ett eget overdrag till :)
// Amanda