Sajt värd? Nån?
Hej hej. Jag och säker några till skulle vilja att det fanns ett chinchilla forum här på jusst iFokus. Så därför kommer jag med förslaget, om någon skulle kunna tänka sig att vara sajt värd?
Jag tycker att det är lite fel, att lägga ut bilder på min chinchilla sådära på iller.ifokus. hör liksom inte till ämnet då jag har lärt mig att folk lätt kan bli irreterade. Så ett chinchila forum? vad säger folket om det? 

En cilla sajt vore jätteskojigt. Om vi nu bara kan hitta en Sajtvärd också. Så tror jag det är lungt.
Men fram tills den sajten kommer igång så har du en kattegori här inne som heter: Små djur, kaniner, chillor, fåglar, fiskar mm.
Där kan du lägga in hur mycket bilder du vill på Evita utan att någon blir irriterad, jag lovar. ;-)
Även ställa chilla frågor kan du göra. Finns ju några här inne som har chillor som kan hjälpa dig.
Lite kan jag kanske bidraga med, fast inte så mycket då mitt minne om chillorna är lite ringrostiga. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Roxanne, du kan ju testa och skriva på www.zoonen.com i smådjurs forumet, och fråga om någon har lust att starta ett chilla forum .

#1 hihi Så kan vi ju alltid gör tills vidare :D Vad bra. SÅ får vi ju se vad som händer! :)

#2 kan jag väl göra
tack tack .

Bra tips Borgarn.
Audiatur et altera pars

Nån????? 

Har du varit inne på zoonen och frågat runt Roxanne?
Audiatur et altera pars
Ja precis. Hur går det roxanne. Skulle säkert vara superskoj med en Chinchilla sajt. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

hihi ska göra nått åt saken nu… snart :)