Mina ungar... Så jävla vackra

Vad kul att du visar upp dina barn Luna. Ska nog visa upp mina ögonstenar jag också. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja åsa när får vi se kort på dina barn. =))) Ska bli skoj och se. Även om jag såg alla på High Chaparall så innebär det ju inte att alla andra har sett de. =) hehe
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Ja och du lär ha gjort stort intryck på min minsting på chappis Madde. För efter chappis så har Sanna pratat massor om dig. Hon brukar låna min mobil och försöka ringa till dig. ;-)
Så kör hon ett låtsas samtal med dig i femton minuter eller så. hihi
Hon är så gullig min Sanna.
De hon pratar om nu är Madde och Elin & Johan.
Klart medvetna att Elin och Johan hör ihop. ;-)
Audiatur et altera pars
#6: Jaså. Vad skoj att hon vill prata med mig på telefonen. Nu fick hon ju träffa mig i verkligeheten oxå efter så många webkamerasamtal som vi har haft åsa sen jag fick min present. =)
Du får hälsa till sanna från mig. =)

Hmm, vet inte om jag orkar hälsa till henne från dig. Då får jag säkert ännu mer tjat om Madde här hemma. ;-)
Hon är inte lätt flörtad min tös så du ska känna dig stolt faktiskt.
Audiatur et altera pars
#8: Jag känner mig riktigt stolt. =) Tro mig du vet ju jag och barn. =) Nä skämt och sido så har jag verkligen fått mer intresse för andras barn sen jag jobbade på dagis. Hade som sagt lite svårt för barn när jag var yngre. Men det har ändrats på det senaste.

Det är sådant som brukar ändra sig med åren. ;-)
Audiatur et altera pars

#12: Vad skoj det är med såna kort där de är skurkar och sånt. =) oftast så lever sig barnen in i det hela oxå. =)

De va juh en smart uppfinning Åsa :D
Ska snart kolla på dom andra bilderna.