Söker nu hem till mina småttingar.
Hejsan!!!
Sätter nu ut annons på mina 4:a småttingar som söker varaktiga hem om si så där 5 veckors tid. Det är 3 killar och en tjej som vill ha hem. Det är en stor albinokille, en ljus och en mörk pastell kille samt en liten albino tjej som vill flytta vad det lider. Den stora albinohanen kallas för Otto, den mörka pastellen för Stumpy( pga att mamma Agnez råkade bita av en bit av hans svans), den ljusa pastell killen kallas för Oscar och lilltjejen kallas för Lilla My.
Att jag sätter ut annons igen är pga att de personer som först hade satt upp sig av olika anledningar hoppade av igen, därför så söker jag nu nya ägare som kan ta hand om valparna när de blir ca 10 veckor vilket de blir om ca 5 veckors tid.
Ni som är intresserad kan antingen PM:a mig här eller skriva ett mail till mig på trollvalpen@hotmail.com så hör jag av mig till er om vad som ingår i köpet och vad valpen kostar. Har ett krav förutom att ni ska kunna det mesta om illrar, är att ni ska vara minst 18 år eller att ni har skriftligt intyg från föräldrar eller förmyndare om att ni verkligen får köpa en iller. Jag vill hellre inte att det ska finnas allergi mot något djur i familjen, då detta oftast innebär att djuret blir omplacerat så vid en eller annan tidpunkt i dens liv. Vill helst slippa att djuren ska gå igenom sådana trauman som det innebär för djuret att kanske byta hem, på hem på hem.
Christel/Trollvalpen´s
Ååh, en liten albinoflicka är ju just vad jag önskar mig! Tusan också att vi har illerstopp här nu när bebis är på g. Kan du spara henne i, säg ett år? :)

Om jag tar alla valpar, kan fredrik flytta hem till er då ;)

De är så söta! Hoppas att alla kommer till bra hem 
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Du är go du Ullis, så du menar att jag ska klappa honom då istället hahaha :-) Du får bearbeta honom mera så kanske du får köpa/ta hand om ett par st till :-) Hur många är det du har nu, räknade till 5 eller är det fel?? Suniva, Tengel, Hero, Silke också den andra tiken som jag inte kom ihåg namnet på just nu. Du har 2 tillgodo på mig, har 7 egna nu + 2 låneillrar. Mina egna är Lina, Tiffanie, Tilly, Kahn, Nanooq, Agnez och Jazz + Jazz båda systrar Electra och Calypso. Sen har jag förstås de 4 vulpisarna Stumpy, Otto, Oscar och Lilla My så totalt 13 illrar.
Sorry #1#, men 1 år kan jag inte hålla henne, max 4-6 veckor eller så går bra. Sen blir hon alltför van vid oss här hemma, och då skulle jag inte ha hjärta att flytta henne till ett nytt hem.

Tha, varför inte? En stor björn mot fyra små, små råttor….Tycker jag låter som en given deal! ;)
Frågan är om Fredrik tycker detsamma ;)
Han är benhård på att det är stopp här hemma, oavsett hur mycket jag tjatar om att jag måsteha en tjej till för att jämna ut antalet ;) Sol heter den andra damen för övrigt :)
vart finns du någon stans är stört förtjust i oskar :) är faktiskt på jakt efter en valpsing
skulle inte carla ha oskar? :O
#4 Nej jag vet ju att det inte går (därav min smily). *suck* :( Fick bearbeta sambon hela vintern för att få honom att förstå att vi ville ha en iller till, sen blir man på smällen och då satte han emot igen. Dem därade pojkvännerna är inte så lätta alltid. Tror ni han hade märkt om man smugglade in en iller till i flocken? :P Lilla My var ju så himmelskt söt!
#6# jag finns i Helsingborg. Kan tala om att Stumpy och My har fått nya hem, kvar finns Otto (albino) och Oscar (ljus pastell).
Här kommer också lite nya foto på dem, flyttade över alla till hagen idag, här får de vara nu tills de lär sig hitta toan igen (brukar ta 2-4 dagar för dem). Sen får de vara i sovrummet fram tills dess att de flyttar vid 10 veckors ålder.

alltså, när jag ser bilderna blir jag helt till mig i trasorna och vill att silke blir ynkligt liten igen :D:D
Ps. fredrik gick inte alls med på dealen :( ;)
Hahahaha, hade jag inte räknat med hellre, han är för fäst vid dig och småttingarna.
#16 Åh! Nanooq och Cinkajou är ju nästan tvillingar :'D!
Man blir ju bara såå sugen på en valp när man ser bilderna! Lite sorgligt att jag inte har fått se Cinkajou när han var liten, eller ja, bilder har jag, så jag njuter av dom!
Oj, nu blev det lite OT :')