Iller iFokus

Iller

Etiketterfärgpälsteckning
Läst 898 ggr
Theres
0

Denver blir en DEW?

Denvers svans börjar bli vit… jag vet inte om han fäller eller något, och att det svarta kommer tillbaka sedan… annars är han nog snart en DEW istället för en silver.

golf.ifokus.se

MimmieM
0

Då får du döpa om honom till DEnWer

Carpe Diem

Theres
0

Haha :P

golf.ifokus.se

Ceciliaolucifer
0

Har han röda ögon eller bordeux så kan han inte bli dew. Är han pastell från början så har han med största sannolikhet mörkröda ögon. Däremot kan han bli REW = red eyed white.

En dew är ofta en avblekt silver som antingen har fötts som väldigt ljus silver.

Theres
0

#3 Han är inte pastell från början?

golf.ifokus.se

Ceciliaolucifer
0

Ja, är han inte pastell eller albino från början och har svarta ögon så är han en dew ;)

Theres
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 Ja, nu är han fortfarande silver. Men har faktiskt aldrig kollat ögonen på honom så noga. De är inte röda iallafall… Eponas är bordeux tror jag. Hon är vilt-tomte ju. Kan silvrar ha bordeux?

golf.ifokus.se

Satmaran
0

Mmmmm Denwer! Vilken grabb!!! Läcker!!!!

JossanH
0

#6 de flesta tecknade illrar har bordeux-färgade ögon och många silvrar är ju just urblekta tecknade illrar.. :)
Han kommer troligen bli vitare och vitare för varje fällning. har en kille här hemma som snart inte synd när det blir snö ute…

Sajtvärd på Iller.ifokus

Theres
0

#8 Isf föddes Denver urblekt… eller har han hunnit blekas på 8 månader Fundersam Han har sett ut som han gör nu sedan han var så gammal, fast han har lite vitare svans nu.

golf.ifokus.se

Ceciliaolucifer
0

#9 Haha, urblekt är bara en förklarning på att illern blir ljusare :) Har han bara silver kvar på kroppen ( i den här fallet svansen) så är han en ljus silver :) han kommer med stösta sannolikhet blekna av och bli antingen vit eller väldigt väldigt ljus silver! :)

Finns det några hårstrån som är pastellfärgade så är han en Pastilver :)

5lqkök, hälsar Theodore!

Theres
0

Jag tror aldrig han har varit en pastell. Alltid silver.

Hälsa tillbaka till fluffmonstret :D

golf.ifokus.se

JossanH
0

#9 ja, men är han så ung så kommer han förmodligen tappa så gott som allt pigment på svansen.

Sajtvärd på Iller.ifokus