OT. hjälp bildredigering

Vacker bild! :) Vad ska du göra med den?
den är till en blogg ;)
tänkte lägga in den på bildredigering.ifokus men vågade inte då dom har "någon lag" o här inne brukar man ju få snabba svar :)

Den som ska redigera den bör du maila bilden till. Vad ser så kan man annars bara ladda ner bilden som .bmt här från hemsidan, dvs den kan ha förstörts ytterligare från jpg-bilden den var som ursprung.
#3 ok!
den som känner sig manad kan ju pm:a mig då så kan jag maila bilden isf. om man inte lyckas göra om den ändå :S

okaay vad för grön färg? jag fixar det om du vill

Jag kan fixa. :)
Återkommer…..

Du har inte en skarpare bild utan massa kludd utanför det gråa?
golf.ifokus.se

men jag är ny börjare så det kanske inte vart så braa :( men men måste ju alltid vara första gången nångång

ska tästa i gen så se om jag kan göra bättre

ajja nu ska jag göra annat :) hoppas du gillar nån av dom vi alla gjort :)

#16> denna tyckte jag blev snyggast. :-D
tack så mycket för hjälpen! va duktiga ni är.. borde nog införskaffa mig photoshop snart ;)

Jag ska nog också införskaffa mig det. Fast jag hade det en gång för några år sedan, men det var jättekrångligt, och jag fattade inte hur man skulle göra :P
golf.ifokus.se

Men man lär sig ju med tiden då man suttit och lekt lite :) Kan ju alltid vara bra och läsa tutorials också om det är något särskilt man vill lära sig.. då kommer man ju in i det snabbare! :)

#25 Skulle vara bra att veta vilken av de bilderna ovan du gillade så man vet hur man ska göra den nya =)
golf.ifokus.se

#31 den vart fin ! :) men nu är de ju inte jag som ska tycka här haha (A)
tack så mycket thessan! det fick bli den sista :)