Mayas valpar 4 veckor!
Mayas småttingar har nu blivit 4 veckor och en dag! Hrmpf! hann inte riktigt med allt jag skulle igår.
Alla mår fint, äter som de ska, växer och frodas. Valpfjunen är nästan helt borta och den riktiga pälsen håller på att växa ut. Små tänder sliter glatt i kycklinghjärtan och vingar!
Riktigt gulliga är dom :)
Här kommer viktnoteringarna från igår. 198 g. 201 g. 204 g. 191 g. 209 g. 199 g.
Nu kommer bilder på kladdiga småttingar ( de hade precis grovhånglat med en kycklingvinge)

oooh grattis , jätte söta :)

åh jag vill ha en sån liten rackare till sen ;)

Mums mums med kyckling säger bebbarna :)
Jättetack för att vi fick komma igår och hälsa på, det var jätteroligt att träffa dig, din familj och illrarna både stora och små. Det var längesedan vi fick gosa iller sedan arri dog så det var verkligen uppskattat :)
Här kommer även en bild till som blev tagen i lördags på de små.

Åh, de små sötnosarna, det är inte utan att man börjar ångra att man inte stoppade ner dem i fickan :b
Kan knappt vänta tills vi får hämta vår lilla tös, och jag lovar att hon kommer behandlas som den prinsessa hon är.
Precis som Martin så vill jag tacka för att vi fick komma, det var verkligen skönt med illergos, förstår inte hur vi har kunnat klara oss utan såpass länge. Det var även trevligt att träffa dig och hela din familj med illrar och barn. Kan knappt vänta tills nästa besök.

Det var ett nöje att ha er här och jag hoppas att ni kan komma i slutet på nästa vecka igen. Då ska väl prinsessan ha öppnat ögonen ;)

Huga go tussarna=)
Åhh vilka underbara söt-nosar! Hihi 
P.s Mynta hälsar till gammelmatte & lillhusse att hon mår bra & verkar trivas här hos oss.
Massa lek varje dag i den nya större lägenheten hihi..
Rocky verkar också trivas med den nya familjemedlemmen & han har faktiskt blivit lite mer på glatt humör sen Mynta kom, poppar en hel del! Kanske bättre endå nu när han har en riktig bästis, än nallen Teddy hihi… Fast Teddy får ju endå inte glömmas bort, för han sover hos dom inne i kattklösbrädan.. Jag har allt sett att Rocky släpar med sig honom in dit! 
//Cute

#13 Fint att de trivs tillsammans :)
Åh så skönt att Teddy inte blev bortglömd. Man var ju lite orolig där ett tag =D.
Ge Mynta en puss på nosen från oss, vi saknar det lilla yrvädret.

Tjohoo! Öppna ögon! Synd att jag är så sjukt upptagen denna veckan så att jag inte kan hälsa på :S

#19 Trösta dig med att de hinner lägga på sig lite till och alltså bara mer att gosa med när du väl kommer ;)
Vi ses nästa vecka!!!

Hejsan, vad ska de sma heta? har du nagon speciell du har valt ut till oss??? langtar tills jag kommer hem sa jag kan sniffa pa dom sma underbara liven!!!

#22 Vi har bara en som är speciellt utvald än så länge, så du får väl själv bestämma vilken av dem du vill ha :)
Du kommer väl hem på söndag från Belgrad om jag inte missminner mig?
Vissa har ju förmånen att vara mitt i schlager-smeten =D

#21 Oj jag glömde ju namnen! Vi har en Tequila, en Cha-cha, en Salsa, en Cereza och en Ay-caramba! Ronja är redan utvald av Martin och Jessica.
Vi fick en avbokning, så nu funderar jag på att behålla en av dessa latinoflickor. Det var så tungt att lämna Tipzy, den sista av Idas valpar som var kvar här. Alex var riktigt ledsen och tyckte att jag var en idiot som lovat bort alla :P

naaw. okej jag kommer hem pa tisdag efter eurovision, den 27.
hor av mig sa fort jag kommer hem.
kram

gud så söta :D

Men gud så sött! *kidnappar Tequila*

Jasså du! Tror bestämt att någon blev en aning betuttad

Vilka sötisar

Tack Emma!
Hi hi. Lite avis är du nog att jag har småttingar kvar ;)
Naw. Jag bara skojar med dig. Vet att det är tufft för dig nu när du just är ifärd med att lämna dina små.
Kram på dig.

Sotizar, vill lukta pa dom sma…
sniffsniff

Du är för go Natalie =D
Tyvärr kan jag inte skicka valpdoften till dig, men snart är du ju hemma igen och då kan du komma rusande med en gång och sniffa allt du orkar :)
#35 här e valplukten nästan helt borta :/ buhuu

Stackars Jennifer ;) . Du har fått lukta på din första skunk till på köpet, hi hi. Ja nu börjar lilltösen växa till sig. Vad väger A'lou nu? skulle bara vara kul att veta!
Alex blev glad för A'lous hälsning igår men samtidigt sorgsen… utbrister i ett ylande A'loooouuu och blänger anklagande på mig!
Ja ja…. man kan ju inte vara alla tillfreds :p

#37 jaa å idag blev de skunkning 2 som va värre än värst, men de va utomhus när vi blev jagad av en hund :/
har tyvärr inte nån våg hemma, men nästa gång jag e hos min mamma så ska jag väga henne :) e väldigt nyfiken själv då jag tycker hon blivit mkt större :D
aww stackars liten ;) vilken elak mamma han har som bara lämnar bort hans lilla prinsessa sådär! :P (vilken tur för mej!)
#38 :O GUD SÅ SÖT :P jag avlider :P

Jag dog lite nu, så söt :P

Absolut :) dom e ju sa underbara allihop, jag och Daniel kommer upp en dag nasta vecka och halsar pa er..
Langtar saaaaaaaaa mycket!!!

#47 Du är såååå välkommen!!! Ja, Daniel också förståss!!!

om du bara visste hur mycket jag saknar min flicka, langtar sa mycket efter hennes blota pussar. :( Vill HEM!! kram
Idag skaffade jag en transportbur som jag kan ta hem den lilla i :) Jag önskar tiden kunde gå fortare! Min pojkvän håller på att få snespel på mig för det enda jag pratar om är illervalpar :P Jag kan inte titta mig mätt på den sovande bilden på Tequila, den är så förbaskat söt!