Meckat hemsida :D
Dock bara sån här freeweb sak men jag e ganska nöjd.
www.freewebs.com/queendafne och du… glöm inte gästboken :D
Har varit in och kollat där nu och skrivit i din gästbok. =) Om du vill kan du få vara med här på våra länkar så kan vi länka till din sida. =) Så hittar massa människor till dig. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
ja tack de vill jag gärna vara :)

Sypersnygg hemsida =)
Håller oxå på att pilla med en hemsida på freewebs men den är inte klar än och kommer nog inte bli på ett tag heller *hihi*
Var inne och kollade din sida, den var jätte fin. Men, (inte för att vara petig) du har ett skriv fel på graviditet och förlossning. Där står att ni gifte er den 19/6-1908 (ska säkert vara 1998), dvs att du är 98 år, det är jätte strongt att fixa busiga illrar vid denna ålder, för att inte tala om att föda barn då
*HA HA*. Alla kan vi skriva fel.
hahha :D jaaa lite fel e de nock :P ska fixa de sen. tack för påpekningen :P

Nu har jag också börjat mecka på en egen jätte kul ju och super enkelt men jag är inte klar på långa vägar =0)

Snyggt Malena =)
Jag håller som sagt oxå på men jag tänker inte avslöja adressen förrän allt är färdigt.
Har hållt på ett tag nu men jag måste vara världens segaste person för det verkar aldrig bli färdigt. Eller så är det jag som aldrig blir nöjd 
Samma som mig då elin_n. Har hållt på att fixa på min nu i över 6 månader, och jag är inte klar än. Och jag tänker hellre inte avslöja adressen förren den är helt klar för visning. Är lite petig, så det dröjer nog ett tag till innan jag får upp den. Har dessutom mycket med valpar just nu, så jag har inte tid, får hem valpar med vildiller påbrå om 6-7 veckor som jag ska uppfostra. Så det är full rulle kan man väl påstå.
Hmm känner igen det där med att vara seg. =) Jag ska oxå försöka fixa till min sida. Fast det mesta som fattas nu är faktiskt texten. Och det är väl den som är tråkigast och skriva. =) Jag kommer inte heller visa min adress förän den är helt klar. Men jag kommer att lägga den så att den får en .se adress.
#6: Såg att du hade länkat hit till iller.ifokus malena. =) Kanon. Då måste vi se till så vi länkar till din sida. =)
Snygg sida
Fortsätt så
KÄnner så väl igen mig.. gjorde en hemsida till Gustav men så när han blev sjuk så orkade jag inte med att uppdatera den.. :( Sen började jag med en sida till Ted men ojoj ja tiden räcker inte till.. de går seeegt helt enkelt :S Menmen så småningom så kommer den väl :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Hmm. Hos mig heter det Lathet. Till att sidan står still. Måste ju erkänna det. Hehe. Men jag ska försöka ta mig i kragen någon helg framöver. Eller kanske när jag får lite tid över i viskafors så kan jag försöka få till något. Har även tänkt och få med lite fakta om uppfödare på min hemsida. =)
Min mesta text är klar, jag velar mer mellan olika ställen att lägga den på. Har haft uppe den en gång, men där blev det hela tiden fel om jag skulle lägga till något eller ändra på nått vis. Så jag blev lite syrack på dom och plockade ned den.
Ni som vill ha eran hemsida med här bland länkar. Vad vill ni att jag ska ha som text till eran sida. Så att det inte blir adressen. =)
För så fort jag får svar så fixar jag det. Har precis kommit på hur man gör. =)
Nu har jag fixat in din sida malena bland länkar. Så nu återstår dem andra. =)
Fin Hemsida!
/Cecilia & Pojkarna