Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 114 ggr
[Luna]
0

Fan va jag e SVAG för dessa djur som...

far illa.
Fick ett samtal igår kvällom en hund som behöver nytt hem omgående. ahhhhhh. visst jag letar hund men min man är väll inte lika förtjust i tanken. Öven om han vet att vill jag så blir de så :P
Men jag vill ändå ha hans medtycke med tanke på att de blir nummer 3 i skaran och de är en hund osm behöäver de där lilla extra. och folk frågar mig fr jag inte kan säga nej verkar de osm.

gaaah HELP!

Madde
0

Jobbigt det där. =) man vill ju kunna hjälpa alla djuren.

Har ni bestämt er för om ni ska ta hunden. =) Som du säger så behöver den ju det lilla extra.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

cannaydia
0

kan inte säga annat Luna än att jag är som du =S både posetivt o negativt att vilja tavara på alla djur som behöver, ibland får man dok sätta stopp, jo man måste *så säger ja för att låta klok jag har inget stopp* :-)

Hade jag inte bott i lägenhet så hade jag haft X-antal hundar, hästar och katter vid detta lag som jag hört om via bekanta som behöver omplaceras pga olika orsaker osv.

Nu är de ju så att ja jobbar på Hundstallet som omplacerar hundar som hamnat där av olika anledningar (www.hundstallet.se) och som sagt hade jag inte bott i lägenhet hade jag redan proppat in 3hundar där ifrån :-D Men det får vänta nu och jag får nöja mej med att ge dem min tid o kärlkek där, o ibland smyga hem en hund då och då i lägenheten :-P

Vad är det för ras/raser på wowen? och vad är det som kräver det "lilla extra" vet av erfarenhet att de lilal extra kan betyda mkt ;-)

Roxanne
0

Den här tråden har jag missat =o

OHH NU REGNAR DEETTETETE :D *glaaad*

aja, tillbax till ämnet. Ska du ta pälspåsen? :) Vad var dte för ras? eller har jag missuppfattat tråden (nu igen) =O

Faxlin
0

Exakt, hur har det gått med vovven? Blev det något av eller?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Luna]
0

Jag hoppade. Glad är jag för de nu :)

Godisnalle_
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Luna!! du har inte varit Online på ett tag.. Saknar dig och hopppas att vi ses snart vilket nog inte kommer ske :(:/

puss och kram från Godisnalle_ ;)