Sexparty
i helgen hade vi besök av en säljare som visade sexleksaker. hur kul som helst:) Även Tuuva uppskattade alla dofter av gummi. Säljaren hade aldrig träffat illrar förut och hon blev stormförtjust i Tuuva. Var inte något rädd eller tillbakadragen som de flesta brukar vara, utan hon tog upp Tuuva i famnen o gosade och kände sig inte besvärad alls när Tuuva sprang runt som en tok runt fötterna. Tuuva blev även förtjust i en liten "piska" som säljaren hade med sig och som dom busade med. Sen när allt var upppackat så var det ju jätteroligt att leka med säljarens väska med små hjul som hon "snurrade" på med hjälp av tassarna. Idag är hon fortfarande helt slutkörd och sovit hela dagen ;)

Nej vad roligt!
Jag vill också ha hem en sån säljare någon gång med lite tjejkompisar, men det blir nog om några år och när jag har mannen och barnet ur huset ;)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
#0 åh sånt e så kul :D
#1 säg till mej då :D

#2 hehe, det ska jag göra :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

det är roligt det där =) har jobbat på en kärleks affär och är även återförsäljare till ett företag men det jobbet är bara en hobby och lagt på hyllan nu när bebisen är så liten

hmmm kanske man skall fixa en sån träff. Skulle ju vara kul att få se och kunna ställa tusen frågor samtidigt =)
Vilket företag hade du, jenkass?
#5 himmelriket.. kikade på en massa olika företag på nätet, men fastnade för himmelriket då jag kände att det verkade bäst.

hehe de där är kul, hade ett när jag fyllde 20*skojjigt*

Brudar…………..
Typiskt, brudar……………
#8 vi var faktiskt blandat killar å tjejer…
#9 åh va coolt, de e väl inte alls så vanligt? :)
eller de kanske de e? jag har iaf bara varit med tjejer på sexpartyn :O
Har hört talas om en viss albino som älskar gummidildosar.. 
Sara

#11 hehe japp hon heter evelina och bor hos sandra och tommy i gävle haha

Jag fick en ridpiska av mina kompisar på min möhippa. Tror de tänkte sig att jag skulle använda den på min blivande man… hahaha. Men jag knöt ett snöre med en tygleksak i dess spets istället och vips hade jag en ultimat illerleksak som amn aknaleka fiska iller med. Mycket uppskattad… *fniss*

#11 & #12: :O det var en nyhet för mig!

#14 hehe jag ska till och med ha en film där hon leker med en gummi butplugg=P

skicka till mig :P

#16 japp ska kika om jag har kvar den på datorn eller om jag lagt ner den på någon skiva

Kanske ska ta med mia illrar på fredag när jag ska på sexparty då… undrar om det blir lika poppis… troligen inte:P
"Chaos is a friend of mine."
#13 haha ja det var typ en ridpiska fast en kortare variant och med långa "strån" som hängde från den. Tuuva och säljaren hade jättekul ;)
# 12 Haha, då finns det två! Kanske ett genetiskt drag hos albinosar.. 
Sara

#20 hehe ja kanske det

#20 Jag vet, jag vet!!!
Carpe Diem