Häftigt klösträd säljes
Säljer nu det här klösträdet, eftersom jag ska skaffa ett större
Trädet är i bra skick, ca 97 cm högt och säljes för 300 kr,
Eftersom det inte går att monteras ner, så skickar jag det inte. Trädet kan hämtas i gbg, skara, eller så kanske någon kan hjälpa till med transport.
Skicka ett pm vid intresse!

varför bor jag i skåne :P

ja och varför bor jag i skogen uppe i norrland=(

Jag tar det under armen när jag kommer ner till dig på Onsdag ;o)

Sitter och tittar på det just nu och hade jag haft pengar så hade jag tagit med mig det själv. Tycker det är kalsfint. Undrar om man kan smuggla med sig en valpis i det också när man går, då kanske jag kan hosta upp lite pengar.
#4 nice try! :P
Trädet är sålt!

jaa sara, äntligen ett förnuftigt beslut.. detta jävla klösträd som ludde använt som trampolin för att flyga över avspärrningar.. huh.. hemska minnen
vem är köparen? :)
# 6 så Ludde kan inte hoppa rakt upp och över en meters avspärrning utan hjälp.. 

Sara
#8 haha jo det kan han, men med det här så hoppar han en meter på bredden oxå ;) Sista avspärrningen vi byggde upp klockan 2 på natten med dubbla rör ovanpå, (som fövrigt nästan gjodre så att vi sov i hallen så inte vi kom över) flög han troligtvis ver med hjälp av denna…även om den stod en bra bit ifrån. Men något annat kan jag inte tänka mig..för så högt går det bara inte att hoppa… däremot hade han puttat den närmare avspärrningen, eftersom den stod ca 1, 5 meter ifrån när vi gick hemmifrån, och knappt en meter därifrån när vi kom hem, och ludde låg sött å sov i hallen..som tur var var köket stängt, annar hade hanna vart en iller kort eller 2