OT. En liten påminnelse till alla kvinnor
När man står i provhytten med den där liiiiiilla bikinin med trekants-bh och smala band i sidorna och känner sig ful och värdelös.
Då är frågan man måste ställa sig VARFÖR provar jag ens den här? Med en kant efter strumpan och blekfeta lår, dålig ansning kring linjen och ärr efter barnafödslar.
Men tänk då på:
Sluta oroa er för åderbråck, rynkor och andra jävligheter!
Låt oss leva efter mottot:
Livet ska inte vara en resa ner mot graven med målsättningen att anlända säkert i en attraktiv och välbevarad kropp.
Utan snarare en sladdning in från sidan med chokladkakan i en hand och vinet i den andra, med en kropp som blivit ordentligt använd, för att inte säga fullständigt utsliten, samtidigt som man skriker: WOOHOO- Vilken åktur!
"Har man skrattgropar i låren borde det vara tecken på ett lyckligt underliv!"
/ Kram på er alla Ifokusar
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
underbart! 

Hi hi! Precis mitt måtto. Lev idag, njut av livet, vem tackar dig för att du har förnekat dig all njutning, när du väl drar din sista suck?
Tror att väldigt få människor ligger på sin dödsbädd och ångrar att de inte jobbade mer, bantade mer, tränade mer, städade mer.
Jag tänker inte ligga där och gräma mig för att jag inte drack god whisky, inte åt smaskig choklad, inte tog mig tid för mitt barn.
Stanna upp och lukta på blommorna! Tänk på att du är unik!! Det finns ju faktiskt bara en enda som är du i hela världen, med allt vad det innebär.
Vi är alla underbara, med smilgropar i låren, hängtuttar och ärr som talar om att vi har levt vårt liv till fullo!!!
Stor kram till alla underbara unika människor och djur :)
så himla härlig text! å så sant!
synd att man inte läser den varje morgon!
idag ska jag åka ut landet, ta en långpromenad me Lousan, lägga mig i en båt å guppa på sjön, grilla, dricka en bärs och njuta av att finnas till!
håller med satmaran , jag tror ingen kommer ligga å ångra att man jobbade å tränade för lite osv :P
LEV LIVET! de e ju de det e till för! :)
kramkalas*

#3: Men kramkalas är väl inte så tokigt så här på lördagen :-)
Allt för mycket bråk och tjaffs ändå, så att kramas känns som ett bra avbrott :-)
Audiatur et altera pars
#4 japp :) kramar till alla ;)
kramar e de bästa som finns :)

#5: Ja visst är det. Kramar och leenden tycker jag. Båda smittar :-)
Audiatur et altera pars
Tack för den härliga texten =)
Satt just och suckade över att jag alltid är blekast på stranden, och lär vara det i år igen, samt att man borde gymma då man gått upp nåt kilo och börjat ana "skrattgroparna"
Det gjorde min dag!
Paulina