snälla lägg upp bilderna på din sida istället…då kan vi alla se dom därifrån..du har ett fotoalbum du kan ladda upp många fina bilder på din lilla goding.

Jag tycker att det är jätteroligt att hon visar bilder av Nanna här på forumet också. Men vi kan kanske lägga dem i samma tråd. 
madeleneny är ny här så jag tror inte att hon riktigt har förstått hur man gör det. Så vi får väl lära henne.
Roligt att sedig här madeleneny.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ja jag menade just så..förlåt om det lät elakt eller dumt på något sätt

Det är ingen fara. Jag förstod hur du menade. Men trodde att det kanske måste förklaras lite då jag kände att det kunde tas på fel sätt.
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars

tack för du kom in å räddade mej
mår du bättre nu då?

Nej, men det går inte att ligga sjuk i den här familjen. Får antingen se till att köra på tills man stupar eller bara rycka upp sig och hoppas på att det blir bättre av det. ;-)
Audiatur et altera pars
Åsa har du startat med blåbärsoppan förtidigt? eller är du bara allmänt krasslig*fniss* Ska förklara lite bättre för dottra i morgon men hon var så lycklig att bara få vara med på forumet så hon hadde lite brottom ; ber om ursäkt.

Nanna är så otroligt vacker, så bilder på henne kan man inte få nog av!

Monica, vad då blåbärssoppan? Förklara nu. ;-)
Då det gäller din dotter så är det såååå roligt att lill matte har hittat in hit också. Och inte dör vi av att ha två trådar om Nanna, vi fyller nog ut dem med fler kort. hihi. Om inte annat får ni hjälpa till med fler kort på Nanna. Hoppas dottern känner sig välkommen här. Annars får du skälla på mig, för då har jag gjort något fel. Här är alla välkomna och hon är inte varken den första eller sista som startar en ny tråd i stället för att fortsätta på en befintlig. Sådant får vi leva med. hihi
Audiatur et altera pars
Har du åkt vasa loppet eller varit magsjuk?

Skulle jag åka vasaloppet? Hmm, märks att du aldrig träffat mig live. Skulle visserligen vara en syn att se "smidiga" Åsa på ett par skidor för det första, att sedan få någon att putta omkring mig i vasaloppet hade varit en ännu skönare syn. Nej, mina vänner var glad för att ni slipper det. hihi. Jag är bara helt vanligt sjuk. Tror det är min kropp som säger ifrån eftersom jag inte sover. Någon gång måste den ju strejka liksom.
Audiatur et altera pars
Vadå det fins ju hundspann tänkte att du hadde ett iller spann 

Stackars illrar, ser framför mig: Jag i en pulka, tre stackars illrar som drar (åt olika håll) allt de kan, men pulkan rör sig inte alls. hihi
Audiatur et altera pars
Vore jättekul och se lite fler bilder på Nanna. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Japp, nu var det längesedan. Snart fr jag tvinga Monica att komma hit med sin Nanna. ;-) Så får jag fota henne. hihi
Audiatur et altera pars