Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 127 ggr
Faxlin
0

Nu är värden tillbaka

Japp så var eran semester slut för denna gång. ;-)
Jag är tillbaka här inne igen.

Kram på er alla.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Smeagol
0

Hur var det på semestern då? Hade du dina illrar med dig eller??

Faxlin
0

Det var en bra semester. Och självklart var alla 5 illrarna med. Och hunden också. ;-)

Audiatur et altera pars

Smeagol
0

Oj då. det var många djur det! Jag och min pojkvän ska åka iväg på semester imorgon. Men då får allt smeagol stanna hemma!! hehe.

Faxlin
0

Ohh, vad du kommer sakna honom då. ;-)

Audiatur et altera pars

Smeagol
0

jooo…de kommer ja verkligen att göra! Men de kan va skönt att va "mamma" ledig oxå..Glad

Faxlin
0

Ja så kan det nog vara. ;-)
Vart ska du på semester då? Blir du borta från pälsen länge?

Audiatur et altera pars

ronja
0

välkommen tillbaka åsa! hoppas ni har haft det härligt!!? Allt bra med ambra oxå? =)

Faxlin
0

Ambra mår super, och har blivit upphöjd till familjens kelgris;-) Hon var med överallt under semestern. Sååå kelig så det r inte sant. Har skrutit om hennes sätt under hela semestern. hihi

Audiatur et altera pars

Smeagol
0

Jag och min pojkvän ska bila i sverige lite…ska nog åka ner till småland en sväng. Kanske till High chaparral och till ullared!! Vi blir väll borta ca 3-4 dagar max. Det ska bli skönt, verkligen!!

Tina-A
0

Välkommen tillbaka Åsa! Hoppas du haft det toppen, vi har saknat dig här inne! Det blev en väldig fart nu idag såg jag, nu när du kommit och skrivit i alla trådar hihi. Du har ju missat så mycket, har ju träffat min första iller och du var inte här så jag kunde inte berätta det!!!!! :):):) Kul att du fått vila dig lite från allt ifokus-babbel, men roligare att du är tillbaka!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Madde
0

Välkommen tillbaka åsa. =) Fick du rätt tidning???? Om inte så har jag ett exemplar till dig här hemma. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

#10: Oh, vad skojigt att du fått träffa din första iller. Hur gick det? Vad tyckte du? Berätta!!

#11: Nepp Madde, jag fick inte rätt tidning jag heller. Så jag hoppas på tidningen från dig.

Audiatur et altera pars

Tina-A
0

#12: Det var på illerträffen i Sjödalsparken i Huddinge och det gick jättebra!! Har lagt upp lite bilder i den tråden "illerträff nu på lördag", gå och titta!! =D Alla var supersöta, hihi, men alla var inte lika snälla ;) När man stoppade ner handen till valparna så flöög alla fram och skulle klättra på armen, fyfnn vad charmigt. Jag är HELT KÄR

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

elinn
0

Välkommen tillbaka Åsa =)

Hoppas semestern har varit toppen och härligt att ni slapp bli sjuka =)

Faxlin
0

#13: Då ska jag genast in och kolla där. Förstår att du blev kär, svårt att låta bli. ;-)

#14: Jadå Elin, semestern var fin. Bara slutet sm vart trist med en massa otursgrejer. Men det är lungt. Det mesta ordnar sig. ;-) Nu är vi hemma i alla fall. :-)

Audiatur et altera pars