Nu är värden tillbaka
Japp så var eran semester slut för denna gång. ;-)
Jag är tillbaka här inne igen.
Kram på er alla.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hur var det på semestern då? Hade du dina illrar med dig eller??

Det var en bra semester. Och självklart var alla 5 illrarna med. Och hunden också. ;-)
Audiatur et altera pars

Oj då. det var många djur det! Jag och min pojkvän ska åka iväg på semester imorgon. Men då får allt smeagol stanna hemma!! hehe.

Ohh, vad du kommer sakna honom då. ;-)
Audiatur et altera pars

jooo…de kommer ja verkligen att göra! Men de kan va skönt att va "mamma" ledig oxå..

Ja så kan det nog vara. ;-)
Vart ska du på semester då? Blir du borta från pälsen länge?
Audiatur et altera pars

välkommen tillbaka åsa! hoppas ni har haft det härligt!!? Allt bra med ambra oxå? =)

Ambra mår super, och har blivit upphöjd till familjens kelgris;-) Hon var med överallt under semestern. Sååå kelig så det r inte sant. Har skrutit om hennes sätt under hela semestern. hihi
Audiatur et altera pars

Jag och min pojkvän ska bila i sverige lite…ska nog åka ner till småland en sväng. Kanske till High chaparral och till ullared!! Vi blir väll borta ca 3-4 dagar max. Det ska bli skönt, verkligen!!
Välkommen tillbaka Åsa! Hoppas du haft det toppen, vi har saknat dig här inne! Det blev en väldig fart nu idag såg jag, nu när du kommit och skrivit i alla trådar hihi. Du har ju missat så mycket, har ju träffat min första iller och du var inte här så jag kunde inte berätta det!!!!! :):):) Kul att du fått vila dig lite från allt ifokus-babbel, men roligare att du är tillbaka!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Välkommen tillbaka åsa. =) Fick du rätt tidning???? Om inte så har jag ett exemplar till dig här hemma. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#10: Oh, vad skojigt att du fått träffa din första iller. Hur gick det? Vad tyckte du? Berätta!!
#11: Nepp Madde, jag fick inte rätt tidning jag heller. Så jag hoppas på tidningen från dig.
Audiatur et altera pars
#12: Det var på illerträffen i Sjödalsparken i Huddinge och det gick jättebra!! Har lagt upp lite bilder i den tråden "illerträff nu på lördag", gå och titta!! =D Alla var supersöta, hihi, men alla var inte lika snälla ;) När man stoppade ner handen till valparna så flöög alla fram och skulle klättra på armen, fyfnn vad charmigt. Jag är HELT KÄR
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Välkommen tillbaka Åsa =)
Hoppas semestern har varit toppen och härligt att ni slapp bli sjuka =)

#13: Då ska jag genast in och kolla där. Förstår att du blev kär, svårt att låta bli. ;-)
#14: Jadå Elin, semestern var fin. Bara slutet sm vart trist med en massa otursgrejer. Men det är lungt. Det mesta ordnar sig. ;-) Nu är vi hemma i alla fall. :-)
Audiatur et altera pars