Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 624 ggr
Velsan
0

Kolla den här uteburen!

ronja
0

åh..jösses vilken fin!! en sån sätter jag upp på min önskelista!Glad

monicany
0

En sådan skulle man ha men 7000 är mycket pengar,nackdelen är att den tar mycket utrymme,annars var den ursnygg

Nettan
0

åhh den skulle passa utmärkt på min baksida. Men 7000 kr tycker jag inte att jag har råd med.

leo-
0

fram med hammare och spik flickorSkrattandeSkrattandeSkrattande

ferretgirl
0

Den är jätte snygg men dyr. Mycket billigare att bygga själv om man är lite händig. Satt själv och räknade på en som är ungefär lika stor, och det skulle bli ca 4500:- i materialkostnader för den som jag kommer att bygga senare. Den är förståss inte med plexiglas utan med nät. Möjligen blir det någon form för avtagbart skydd på 3 av sidorna, får se hur jag ska göra denna biten. Vill att där ska vara så luftigt som möjligt om det blir varmt, i buren kommer dom att ha tillgång till att kunna klättra upp på grenar och lägga sig i skuggan av ett stort äppleträd och en stor gran som även den skuggar.

TottsiGirl
0

Å va fin den va.. Åå va ja önskar att man hade haft ett hus med stoor trädgård så ted hade kunnat få en stor utebur! :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

tessa
0

#6: mmmhmmm, säger samma sak Maria!! =)

Faxlin
0

Ja, den var fin. Men 7000:- var lite häftigt som sagt var. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars