Saknaden gör så ont.
Det är två månader sedan, och tårarna tar aldrig slut.
De ensamma kvällarna är som jobbigast, då tänker jag på dig hela tiden gubben. Jag önskar bara att jag hade kunnat göra det annorlunda. Jag älskar dig och saknar dig så det gör ont!
Du blev bara två år, jag hade byggt upp en framtid med dig, du skulle bo med mig och mina framtida barn och familj. Du av någon skulle inte få lämna mig, inte på det här viset iaf.
Jag pratade med Zimbas uppfödare igår. Hoppades att genom att prata med henne och höra hur det gått för Zimbas familj och hur de ä'r i sinnet skulle göra att jag kunde gå vidare och tänka på honom utan att gråta varenda gång. Kunna kolla på bilder och le år tiden vi hade tillsammans även om den var kort.
Men det går INTE 
Min framtid tillsammans med dig finns inte mera.
Min älskade fina Zimba, du är älskad och saknad!!!!
Det är hemskt att mista en vän, jag har själv precis mist min lilla clown Laban, han dog i söndags för mig mästan 6 år och 8 månade gammal. Och bara ca 4 månder innan miste jag Lilleman lite dryga 5½ år var han när han dog :-(

Huuga ja det är det trista med husdjur, men ändå kan man inte leva utan dem*tröstkramar*

stackare ='(
beklagar..kram på dig (F)
Förstår innerligt din sorg..
När ska smärtan släppa och tårarna sluta rinna? F*n jag orkar inte mera, det tar kol på mig! För någon vecka sedan bara small det, tårarna bara rann och rann och jag ville genast besöka din platts. Den var tom och mörk, inga blommor hade kommit upp och det var mitt i natten. Du ska inte ligga där, du ska finnas vid mig, kramas och kela med mig i min säng!
Lilla smulan ska flytta hem till pappa, och vi hoppas att hon kommer bli lika bra bemött som du blev, du var så älskad av dem andra djuren. Sixten bara skriker efter dig, han springer oss hack i häl, i början slutade han äta om man inte satt hos honom. varför lämnade du oss såhär ensamma?!?!?!? 

Hur lång tid det tar. Det tror jag ingen har svar på. Det var nästan två år sedan Bonita togs bort från oss. Och saknaden är fortfarande hemsk.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars