Barnvakt i sommar
Hej!
Jag har ett litet problem. I skiftet juni/juli kommer jag att flytta från min lägenhet i Gävle till en tvåa i Sollentuna. Dock flyttar jag in lite tidigare och 30 juni åker vi ned på Roskildefestivalen.
Vi kommer vara där 30 jun - 7 jul
Problemet är vad jag ska göra av Nemi och Lucifer. Jag kan flytta in dem i förväg i lägenheten men behöver då någon som kollar till. Alternativet är en barnvakt. Handlar alltså om en vecka.
Lucifer är 5 år och Nemi är 4. Dom är mysiga och snälla. Nemi är lite av ett busfrö men Lucifer är lugn, dock sjukt nyfiken.
Någon som har lust? 

Jag kan eventuellt vara hembesöks-passare, mina fislisor styr ju hemmet med järnhand och har svårt för att låta nya illrar komma in i deras lilla gäng. Bor i Väsby. Har inte fått besked om semester ännu, men skulle nog kunna funka ändå…när behöver du besked?

Jag bor mittemellan Gävel och Sollentuna, strax söder om Uppsala och skulle kanske kunna passa dem. har en hel villa som jag kan dela av på två så det inte blir slagsmål med mina 2 hanar (om de skulle få för sig det).
Däremot vet jag inte riktigt än om jag kommer ha startat min semster då (dvs rest hemifrån). är jag hemma och jobbar, vilket jag troligen är, så kan jag nog. :)
Har just nu 2 andra illrar som ajg är veckohem åt, det är ju rätt skoj att se andras illrar och hur de är… :)
*stackars min man*
Har dock ett krav, vill att de ska vara kollade hos veterinären för öronskabb. "Vi" blir alltid smittade annars när vi träffar andra illrar, och nu är mina nybehandlade och vill helst inte få det igen! :)

Jag bor i Stockholm så de är välkommen hos mig en vecka. Jag har en jätte gullig ett-åring kille som skulle gilla lite sällskap!

Vi kanske kan träffas någon gång innan du flyttar och se hur dina kommer överens med mina. Går det bra så kan de få vara hos oss under den veckan du är borta =)
Synd att du ska flytta nu när man äntligen hittat en till med iller i samma stad.

#4: Men Elin det finns ju massor med iller i Gävle :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars