Valpar till salu!
Min egyptenkull är nu tre veckor gammal. Det betyder att de vill ha nya hem om ca sju veckor! Mamman är min Catherine från min egen uppfödning från två år sedan. Pappan är en 50% vildiller från Storbrittanien (Elvin). Valparna kommer att bli mörkt viltfärgade och önskar hem där man förstår vad en iller kan ta sig för.
Hör gärna av er för mer information!
Mvh Sarah

Åååååååååååååå vill ha, vill ha, men som i en tråd det säger stop :) söt söt :), Älskar allla babysar

Åh du vet ju hur grymt sugen jag är redan =) och frästa med dessa bilder är lite elakt =P

Så sööt! Jag är ju på jakt efter en till. Var bor du?

Jag bor utanför Stockholm, så det är bara att komma och hälsa på ;)
vart utanför sthlm? Jag ska inte köpa iller nu men skulle gärna hälsa på dina illrar om det går bra :-) Man kan ju inte bestämma sig enbart på alla söta bilder man ser ;-)

Jag bor utanför Rimbo som ligger ca sex mil norr om Stockholm. Det är bara att hälsa på det :)
Hur mkt kostar dom? =)

De flesta hemmauppfödare tar ca 2500-3000 kr. Vilket även jag gör.
naaw.. så söt pluttis.. synd att de inte kan stanna i den stl.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

#4 wow, stockholm, det är nog liite för långt att åka. Bor i Karlskrona :)

Kan vara en bit, men tänk på vad man får för besväret ;)

Jo, visst, men det finns ju rätt många uppfödare i skåne, vilket är lite närmre ;) Det är inte jag som kör heller x)
vart utanför stockholm bor du :D ?

Det står i #6… men i Rimbo :)
okej för jag bor nämligen i stockholm jag med så det är inte långt att åka eller ? :)
skulle bara kul om jag kunde komma o hälsa på o se på valparna :D

Nej det ligger några mil norr om stockholm och sl-bussar går hela vägen. Skicka gärna ett PM och berätta lite om dig själv och så… om du är intreserad av valp vill säga.
jag är ny på denna sida som du kanske vet :) vad är ett PM för något -.-

gå in på sarahs personliga sida och klicka på kontakt så kan du skriva ett Pm

Puttar eftersom det står vart jag finns och lite mer info om kullen (hybrider).
Med tanke på att de är hybrider, märker du redan nu någon skillnad i psyke på dem? *nyfiken i en strut*
Funderar på att åka till uppsala nån helg framöver, gör jag det så droppar jag gärna in för att kika på liven om inte annat ;)
Paulina

Nej inte ännu. De är små gosbollar. De är väldigt aktvia redan men pussar hellre än biter. Du är så välkommen att hälsa på. Är inte så långt från Uppsala.