Har ni vattenillrar?
Gillar alla era illrar vatten? Myran är inte så förtjust i det. Om hon får välja så skulle hon aldrig närma sig det.
Jag köpte till och med en minipool till henne och la i en massa badankor samt en grej hon kunde klättra upp på om hon inte ville simma. och självklart satt hon på den hela tiden. så nu har jag gett bort poolen, haha…
Är era illrar vattengalna?
min valpkull är det…suck… jag får bokstavligen vrida ur dem 19 ggr per dag här hemma…suck
de andra gillar inte vatten. Däremot är det uppskattat om jag fyller en balja med vatten, och lägger imassa leksaker och korkar som de får "rädda"

Nej, mina är ena riktiga torrisar!
Carpe Diem

Inte om det gäller att bada i badkaret. Men Zira badar gärna i drickfontänen.

Bland mina 9 är det olika faktiskt. Har en del som älskar vatten och gärna tar sig riktiga simturer. Men har också de som springer åt andra hållet.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
japp, när matte badar dem går det bra, inte fullt så bra med husse :P
Harley älskar vatten speciellt om han får en egen balja att plaska hur ycket man vill i.. Att bli badad är mindre kul men så e de ju med illrar ska alltid vara motvals kärrig och vägra göra som matte vill.. Fiona tycker de e kul med vatten men badar inte lika mycket som harley som valp bodde hon dock i vattenskålen :p
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Göran tycker inte om att bada hemma men är man vid sjön tycker han att det kan vara ganska trevligt att kilva ner i vattnet…
"Chaos is a friend of mine."