Ravage of Peace Söker hem
Nu är det bara ett litet troll som söker efter ett kärleksfullt, livslångt hem; Starshine Ferrets Ravage of Peace.
Ravage föddes den 6 Mars, och är en i Katastrofkullen, så det är mycket viktigt att ni förstår vad för kull han kommer ifrån innan ni tar kontakt. Detta är altså ingen vanlig kull, så intresserade bör vara väl medvetna om vad de ger sig in på.
Han är nu nästan 8 veckor, och är redo att flytta hemifrån från och med den 21 Maj
OBS: Säljer endast till köpare över 18 år.
Han är en stor viltfärgad kille, med mycket personlighet och glimten i ögat. En riktig goskille.
All information finner ni på www.starshineferrets.se under valpar 2008
illeruppfodning@starshineferrets.se
Vi finns i Göteborg

Och var hittar man vad det innebär att äga en iller ifrån Katastrofkullen?

Titta i Saraes trådar om valparna. Det råder avelsförbud på dessa sötnosar, så det är väl det hon menar ;)

Jo, jag läste det på hemsidan. Men är det det enda? Men när det står: "…det är mycket viktigt att ni förstår vad för kull han kommer ifrån innan ni tar kontakt. Detta är altså ingen vanlig kull, så intresserade bör vara väl medvetna om vad de ger sig in på." verkar det som om det är ngt jätteallvarligt x)

PÅ saras hemida finns information om hur kullen kom till och lite så..

#5 Jo , jag läste mig för i trådarna. Så det sarae syftar på här är att det är avelsförbud för att föräldrarna var släkt? Inget annat? För om jag skaffar fler så hade jag ändå inga som helst planer på att avla på dom :)
#6 precis. Föräldrarna till den här kullen är nära släkt. Valpkullen kom till pga en tjuvparning. Detta innebär att jag inte kan garantera något gällande deras framtida hälsa, därför bör intresserade vara medvetna om att det finns en risk att dessa valpar kan komma att kosta en del i veterinärvård, och det finns alltid en risk att de avlider i ung ålder.

#7 Okej.
SJUKT fin kille där! Inte snällt att lägga upp denna annons, har inte möjlighet att köpa en till iår!!
Gah! Bebisen :D Lätt snyggast i kullen kan ja lova ;)
Otroligt mysig kille :D
www.blueberryhedgehogs.com
#10 jag är faktiskt böjd att hålla med! Han blir bara snyggare och snyggare, och lurvigare och lurvigare…en klar semiangora gissar jag på. han e nästan lika långhåring som master of diaster ;)
#11 haha mitt fluff!!! säger ju att han har affro :D
Hoppas verkligen att han hittar ett super hem, hade de inte vart för min envetna sambo så hade han inte ens funnits ute på annons kan jag lova sedan första gången jag såg han :P haha!
#12 ja vi morrar lite på din sambo tycker jag!!
#13 tycker jag ;) har har lite "Maja" fobi än :P
#14 men jisses viken tönt :P
#15 de är han :P försöker få han att åka med till dig men de lockar ju inte heller, sedan spelar de ingen roll va man mutar med haha!

Han är farbror Sigge upp i dagen när Sigge var i den åldern. Sötnos! *smugglar under tröjan*
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
#17 lik farbror/morbror sigge får han gärna bli ;) Det e pappa ludde vi vill unvika hehehe
#18 någon intresserad som hört av sig ang fluff?? :D
hihi..
#19 hehehe erkänn att du vill att han blir kvar här? :P
#20 jag erkänner inget (A)
( han ska *host* stanna* host* ) :D
#21 allergisk?
#22 blandning mellan pollen allergi och baksmälla :P