Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 529 ggr
-eM-
0

Sluta med Ferret Complete?

Här om dagen ringde en av våra zooaffärer till mig och frågade om ja villle beställa hem en sista påse Ferret Complete, sista påse!?! Då sa hon att tillverkarna skulle sluta med det för att det gick så dåligt?! Någon som vet om det stämmer? Vad ska man då ge åt sina monster?

domiino
0

hmmm..pröva ring nettan på ahms illertorg, hon säljer ju ferret complete och borde veta hur det ligger till…Men jag hoppas verkligen INTE att dom kommer sluta med ferret complete, det är nästan den enda våra illrerpillrar äter här hemma..(förutom mina sockar…) Men annars så finns det andra foder som Ahms illertorg säljer med…typ…hmmm…Skrikandes åh mitt minne är inte bra…joooo vitalin tror jag det heter..hehe men du kan ju höra med henne..annars så träffar jag förhoppningsvis henne imorgon så jag kan höra med henne då Flört

sarae
0

Jo det heter Vitalin…mina pälsar älskar det…sedan finns ju oxå ANF…

LinLin
0

-eM- Hon nämnde i förbigående när jag hämtade min påse att hon beställde dem från Finland. Ett litet hopp kan ju vara att det är de i Finland som inte ska tillverka dem mera…??

illernettan
0

Hej

Ferret Complete tillverkas i England och det är importörer från varje land som importerar FC. Så jag kan tänka mig att FC helt enkelt inte säljer tillräckligt bra i Finland, därför har dom tagit beslut om att sluta importera FC till Finland.

Det ligger ju pengar i allt. Så är det inte tillräckligt många som köper av en vara så får man fundera på om det är värt allt arbete, tid och pengar som man lägger ned på just den varan. 

Här i Sverige går det rykten med jämna mellanrum att FC inte ska importeras mer. Varje gång jag frågar min leverantör så säger han samma sak: Jag blir den förste som får reda på OM detta skulle ske.

FC är ett foder som går väldigt bra i min butik så jag kommer inte sluta att ha det i sortimentet. Däremot kostar det ju lite att frakta.

eM: Du får gärna höra av dig, så kanske jag kan hjälpa dig.

Med vänliga hälsningar Anette, AMHS Illertorg

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

-eM-
0

Illernettan
Våran Zooaffär tar varor från sverige så jag vet inte vad hon pratade om i såfall. Kanske inte borde lyssna på dom iom att dom verkar ha noll koll på illersaker fast jag sagt att dom ska ta reda på vad dom kan få tag i.

Men ivf nu har jag en säck som borde räcka ett tag. Jag brukar ju alltid köpa av er Nettan så jag hoppas att jag får träffa er sen när den börjar ta slut :)

Madde
0

#4: Vad bra nettan att du berättade för oss hur det ligger till med FC. Här hemma äter våra oxå det fodret blandat med Vitalin. Nu slipper man gå och oroa sig över att det inte kommer finnas mer. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.