Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 657 ggr
sarae
0

Katastrofkullen - 8 veckor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och så var de redan 8 veckor gamla… läskigt hur fort tiden går! Även om de nu har blivit riktigt stora, och reder sig själva rätt bra, så märks det fortfarande att mamma är rätt viktig, och framförallt syskonen!

Förövrigt så jobbar de aktivt att äta mig ur huset, hinne rinte tina köttet innan det är dags att plocka fram mera! Mest uppskattat är fortfarand ede hela bytesdjuren, det bryter till och med ut riktiga slaggsmål vid matbordet då, alla vill ha sitt och lite till.

sarae
0
sarae
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
sarae
0
sarae
0
sarae
0
Ceciliaolucifer
0

Den första var sötast! :)

sarae
0
Ceciliaolucifer
0
fridaas
0

Är det rikgtiga äpplen eller fejk? Flört

Sarae du borde sluta lägga ut bilder på dem nu, man blir ju mer och mer kär

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Satmaran
0

Och där är du igen med dina rena fina fluff-filtar och coola accesoarer. Kyss.

Rena rama Design/idol/top model..  i ett svep.

Jag förväntar mig nu att de kan minst japanska och italienska!Skrattande

Undrar? hur det går med valutan? 

Mina är nu utbildade kallskänkor och gör fantastiska smörrebröd! Skrattande       

Valparna jobbar för fullt med att lära sig, fyllningar till smörgåstårtor och hur man ska göra en frityrsmet med öl för att fritera en ananasring på bästa sätt.Cool

AlbaStiffler
0

*fnissar åt satmarans inlägg*

Sarae> Superfina kort. Kul att ha kvar. Om jag vore du skulle jag sprinta ut dessa som en serie på kanvasdukar, typ lite mindre tavlor som man kan ha "på rad" i en snygg installation… :) Snudd på att jag själv skulle vilja ha dem… tavlorna alltså… hahaha…

sarae
0

#9 det är fejk ;) I keramik från brasilien

#10 nja, japanskan har vi skippat!, vi insåg att valparna ändå inte ville ha där att göra. Men italienskan sitter. Just nu tränar vi på nyttiga semesterfraser att använda i thailand. Valutaomvadlingen går sådär. Några av dem har full koll, men eyt par av dem har lite svårt med siffror.

Ajsing! tror genast jag måte boka mig en liten kallskänka! Här hemma lever vi på kaffe och cigg,. Ett smörrebröd hade inte vart fe!

#11 :) tack! ja det låter som en idé! Men går det att printa på canvasduk? eller fattar jag fel?

Faxlin
0

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

Tack! jisses va häftigt!! det blir nog att börja spara pengar

Norrskenets
0

Va stora dina bebbar har blivit=D visst är det hemskt att tiden går så fort.

skrollan
0

#15 dina bebbar får vi ju inte se =(

sarae
0

nä iller_tjejen! Skräpning! nu har jag väntat i en vecka på bilder på sötnosarna :P skynda skynda

Norrskenets
0

#16 Har så fullt upp med valpintresserade som kommer och tittar=) Men ska lägga upp lite idag;)

#17 hehe nu har jag internet hemma iaf så nu blir det lättare att uppdatera valpdagboken;)