Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 366 ggr
tokage
0

Nu är det illa, hehe...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack vare er som lägger in en massa säljes annonser så har jag blivit så otroligt sugen på att skaffa en kompis till Cinka! Varje annons jag kollar på får verkligen mina fingrar att rycka!

Och inte nog med alla valpar! Åh herrejösses! Skrikandes

Nu är jag sugen, haha! Det är verkligen sant det där… att när man skaffar en iller så är man fast Förvånad!

Juste, idag fyller ju Cinka 1 år :D! Var på vinsta och han fick 2 nya pipisar och lite godis :). Som vanligt så går folk och ler och kollar på lilla monstret :')… Cinka passade även på att naffsa på en kille som gick med kortbyxor Skrikandes, pinsamt pinsamt… Men jag sa faktiskt att han får klappa på egen risk, att Cinka kan naffsa, hehe….

När vi väl kom hem så drog sig Cinka till vattenskålen där han blev platt som en pannkaka och sträckte på sig för att kunna nå vattenskålen utan att behöva ta fler steg :').

Aaw, grattis bästisiller :D<3

DG
0

Grattis till Cinka för 1 års dag!

Så du brukar gå till Vinsta med honom? :) Vi brukar handla där också, bor så nära och dom har sagt att det är flera med iller som brukar handla där. Undrade om det var någon härifrån :)

tokage
0

#1 Jasså, så du bor här i närheten också? Trevligt trevligt :)

DG
0

#2 Bor i Råcksta, nästan vid Tbanan :)

tokage
0

#3 jasså! Själv bor man i bromsten :)

kent
0

vi går på vinsta med våra monster…fast dom bitar inte folkFlört

Aviendha
0

Grattis Chinka =)

vet PRECIS vad du menar. Inte blir de bättre av att flera här inne lägger ut bilder på sina valpar heller ;)

Satmaran
0

Förlåt då då! Generad