Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 287 ggr
chabo
0

Min Gizmo ej till salu!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gizmo är inte till salu och är inte ute på blocket. Han var på blocket när jag köpte han. Om man kan läsa vad som skrevs på föregående sida så behövde man inte bli misstänksam. Gizmo är en kär familjemedlem och ska stanna i våran familj. Skrollan har rätt angående mina sidor, jag vill vara medlem men på något konstigt vis så har medlemskapet raderas, men jag kan göra en sida iallafall. Men tyvärr kan jag inte svara på frågorna med att göra inlägg..Angora blandning? Har inte en susning eftersom jag inte har sett föräldrarna eller någon stamtavla. Ni tycker han är söt på bild då ska ni veta vad underbar och mysig han är i verkligheten.CoolGizmo tackar och bugar……………

Grundkvist
0

Är du riktigt säker?

Jag anar ugglor i mossen! haha skojja, jag tycker bara det uttrycket är festligt!

Är han en silverfärgad eller en tomte? Har likssom svårt att se bara för att vissa bilder står det "silverfärgad" på men dom ser typ vita ut.

Robinsnel
0

#1 han är viltfärgad och inte tomte. Jag tycker inte han ser ut som en angora, han har inte dubbla nosvingar vad jag kan se, och det brukar synas i pälsen när det inte finns någon underull.. Men visst är pälsen lång och fluffig, så kanske något angora bakom honom.

Han ser riktigt mysig ut chabo!

Zaria81
0

Vart kommer han ifrån? Uppfödaren.

Min är lite halvlånghårig och jag vet att det fanns en viltfärgad valp i kullen. Hon är ungefär som din i pälsen nu,fast albino då.

Om du vill får du gärna PM:a

mvh Zara

skrollan
0

förstår inte varför ingen kan hjälpa chabo att kunna ha ett riktigt medlemskap att kunna skriva i trådar pch ha en presentation!? Personen kan inte svara i sin egen tråd ens om jag förståt det rätt.

Nea
0

#2 Jag ställde frågan i en annan tråd. På bilden i den tråden såg det ut som om det skulle kunna finnas angora bakåt på honom.I den här tråden ser han mer ut som en korthårsiller med lite längre päls.

Även en angora kan ha normal nos, Vet en angora som har det, Hör inte till det vanligaste men de finns.

Faxlin
0

#4: Om jag får ett pm med vad det är som är fel så kan jag be grabbarna bakom att kolla på det. Men de behöver ha vad det är för fel meddelande man får. Vad man gör när man får felmeddelandet och sådant. All information man bara kan få med andra ord. Då först kan ajg be om hjälp.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars