Katastrofkullen - 7 veckor
Igår blev katastrofkullen 7 veckor gammal! Skrämmade hur snabbt tiden går! Inte många dagar kvar tills jag måste säga hejdå. Men med tanke på hur stora de har blivit hade jag nog ändå ite fått plats med dem om ett tag ;) De har nu fått tillgång till hela köket, och det skuttas och poppas och busas både högt och lågt här hemma.

Hi hi, så underbara!!!! Som små punkvalpar!!!! Helt ljuvliga små olyckor ;)
Jag är så förtjust i Daisy! Riktigt avis på hennes blivande ägare.
Sara
ja hon är en ljuvlig liten dam, om än lite taning ;) Ingen stor fluff angora där inte ;) Men hon har päls nog till att kompensera ;)

Antar Sara att det kommer nya tangenbord med i valpköpet? För…här börjar de få vattenskador 
#9 jajamen det e väl en självklarhet ;) måste ju ta mitt ansvar ;) Någon särskild modell? ett undervattens tagentbord kasnke?
OOPs självklart menade jag att de är 7 veckor IDAG ;)

Det finns såna där som bara är en matta…de borde väl vara vattentäta *s*
hmm smart…får kika på det! Duger rosa?

*s*…gillar faktiskt alla färger så rosa avskräcker inte mig ;o)
Inte för att det är mitt förstahandsval men …*s*
hehehe med tanke på vilken miljö Chaos vuxit upp i gör du bäst i att börja tänka enbart i rosa :P annars kan ju stackarn bli förvirrad hehehe

#16 hehehe visst ser han redan lite förvirrad ut? :P

# 17…visst gör han…min lilla klimp :o)
är han en av dem som är angora som du ska ta Gilla? :)
#19 nope han är inte angora… utan en silver tomte (än så länge) pappa upp i dagen ;)

Vilka skitbra namn på katastrofkullen! :) Sötnosar!
Jag fattar inte vad det är för fel på min mus… det öppnas trådar som är strängt förbjudna hej vilt här… jobbigt…
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

#22 haha inte lätt kerran :P men jag har haft samma problem här,..varje gång jag skal kolla igenom mina dokument ploppar det upp valpbilder på Fat Boy…udrar vad det kan bero på? :P
Theo ser ut som ett lejon
Han får räknas som halvangora. Mkt päls som en krage, men på kroppen blir det kortare 
Jag kom faktiskt på hans namn ;)
haha halvangora? knappast! så mkt päls som den killen har kan han klä ett afrikanskt mindre land :P

Hon blir bara vackrare och vakrare little MissTake, Kan knappt bärga mig tills jag får hem henne :P
#27 ja vacker är hon, men en bestämd liten dam måste jag säga! Hon gör inget som hon inte själv vill ;)
#23 Fat boy… Fat boy… var känner jag igen det namnet ifrån..?? Hmmm…..
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

#29 blääää på dig :P han ligger iaf å ser söt ut på halva min hårddisk :P

#28 Vi ska nog kunna försöka komma överens :) Det är väll illrarna som äger oss och inte tvärtom.
#31 helt korrekt uppfattat :P enligt valparna är jag nästan färdig dresserad…det enda de har lite problem med är serveringen av mat, där har de ännu inte lyckats manipulera mig. De vill helst ha möss och hela kycklingar varje dag

Hej sarae!!
Så himla söta ungarna har blivit! Renba kramdjurena ser dom ut som på bilderna, vilket jag ju vet av egen erfarenhet att dom kanske inte alltid är har fått mig några tjuvnyp av kompisen sofies illrar! Men charmiga ändå!
MVH…Jonas
#33 tack! hehe nja, kramdjur är de i vissa stunder…men tänder har de å vet hur de ska användas ;)
gud så söta :D
vems ka du ha cecilia? :)
#36 master of disaster/Theo
Vem ska ha Daisy?
Sara
#38 inte riktigt klart ännu vart tösen hamnar, men troligen i gbg trakten ;)

Du vet vell att det är förbjudet att lägga upp sånna här fuula bilder?! *dreggel*;)

#39 hon kan hamna hos mig i norrköping :P
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
# 39 Hmmm.. Angora och Gbgtrakten.. Undrar vem det kan tänkas vara.. 
Sara

Kan ju direkt säga att det faktiskt inte är jag som ska ha henne iallafall
#43 till ditt stora förtret? :P
# 43 Inte? Det hade jag verkligen gissat på att du skulle.
Sara

Nepp, inte den här gången.
#45 det hade jag oxå *fniss*
#47 valpgos imorgon sara!!!! :D Måste :P Måste avreagera mina fingrar lite, kliar ju något hemskt asså :P
www.blueberryhedgehogs.com
#48 du e så välkommen ;)
#49 vet ja väl ;) haha!
Du får sluta lägga ut bilder på ravage. Du är en ond människa :p
www.blueberryhedgehogs.com