precis 
Kanske i det mystiska nya forumet.. 
Sara

Tror det spelar in lite att det börjar bli finare väder ute. Och så är det helg :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
jag e här ^^

Jag är död ;D

Tittar på film ^^
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
#6 åh va ser du för film? jag vill me se film men vet inte va jag e sugen på ^^

#7 En Beck - monstret. Jättebra när man är gravid (spädbarn med) :P
#8 :O
ee beck filmerna verkligen bra? ^^ jag e värsta anti beck (å svenska filmer i allmänhet) :O men har iofs aldrig sett nån heller..haha! kanske ska testa ^^
Jag är oxå här och kikar med jämna mellanrum… ; )
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Jag är proppmätt!!!!!!
golf.ifokus.se
#11 jag me ^^ åt sibylla mat nyss :D

Beck är verkligen bra tycker jag. Har dock inte sett den du tittar på nu Telefonkontakt.
Själv har jag tittat på Guldkompassen precis. Den är bra.
Audiatur et altera pars

tittar på sing a long…. inte kul.. sambon valde kanal

Hah, jag åt nån sojaproteinfilé som smakade kött… sen åt jag riktigt kött (entrecôte) också :P Med stekt potatis och bearnaisesås… =)
golf.ifokus.se
jag är här just för tillfället ;)
synd att det bara är beck-repriser som går hela tiden.. annars e dom bra !
#15 åh va gott :O jag e helt såld på bearnaisesås! :P farligt ^^
uss va mätt jag e^^ men ändå vart man lite sugen ;P hahaha!
har chips å ostbågar här me men dom la jag in i skåpet :P kommer rulla från datorn till sängen sen annars :D

Vi bakar bullar :P Eller mamma gör det, så jag kan äta dem sedan… de ska snart in i ugnen :P mummms! Inte vanliga bullar dock, utan gifflar med nån god gegga i som man har glasyr på sedan… de blir mycket saftigare =)
golf.ifokus.se
åh va gott :D sluta suktas! :D

Du får la komma hit och smaka ;)
golf.ifokus.se

Saft och bullar hos mig ikväll :P Komsi komsi allihop… ;)
golf.ifokus.se
#18 bakar ni bullar såhär sent? ;P jag kommer gärna förbi å snor åt mig några som den gottegris jag e :D

#22 Ja, vi har inte tid att baka bullar nån annan gång, för vi måste packa och sådär, för vi ska till spanien på torsdag… och jag var sugen på bullar nu, inte när vi kommer hem :P
golf.ifokus.se

Ja hade jag orkat resa på mig hade jag kommit Thessan. Men jag sitter likjsom fast här hemma med pälsarna och de är sååå mysiga nu så man vill bara inte röra sig :-)
Audiatur et altera pars
#20 lite långt att åka såhär dags ^^ men jag måste ju säga att de lockar :D haha
å jag håller me jenkass :P baka bullar såhär dags? :P va var de för infall :D

Ahhh, måste ut till illrarna och gosa lite… ska bara smälta maten först så jag orkar gå :P
golf.ifokus.se
#23 ååå vad myspys… hoppas ni har tur med vädret där nere då! vill oxå åka utomlands!!!
haha jaa har man inte tid nån annan gång så varför inte ^^ om man kanske ska ta å baka en kladdkaka :D

#26: Visst är det mysigt att goa med dem. Jag har ju möjligheten att sitta med laptopen på golvet med dem. Just nu är de sååå goiga. Speciellt tjockisen Eris.
Audiatur et altera pars

#27 Ja, vi var i spanien (samma lgh) för 2 år sedan vid denna tiden på året också (för pappa fyller år, då 48, denna gången 50), och jisses vilken storm det var där då!!! hoppas att det BARA blir varmt och soligt nu =) Fast det är bara 21 grader där nu :S
golf.ifokus.se
#29 åh va mysigt :) jag längtar tills ja får min valp :D
*sitter å gosar med min mjukishund eero sålänge*
jag vill ofta baka men oftast e det ingredienserna som säger stopp 

#29 Och jag har inte ens en lampa ute hos dem =/ Får gå ut med pannlampa som knappt lyser upp något :P De är väl lika glada för det… men jag vill ju gärna se vem jag gosar med ;)
golf.ifokus.se

Jag vill baka bullar, men jag har ingen kavel :'(

#32 Vi har alltid alla ingredienser hemma :P
golf.ifokus.se

#34 Du får "slå ut" degen :P
golf.ifokus.se

#31: Förstår att du längtar. Det är lite jobbigt att vänta på dem. Och talesättet som säger att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Den som uppfann det har aldrig suttit och väntat på sin iller inte :-)
Då man har flera illrar som bara kommer och kurar ihop sig på en och tycker att det är hur mysigt som helst. Då är det svårt att resa på sig. Det är då man sitter och inser att man har vågor i håret och vatten i knäna för att man är kissnödig sedan en timme tillbaka men vägrar resa sig för att man då stör bebisarna :-)
Audiatur et altera pars
#34 du kan få låna min :P jag använder den aldrig :P vet inte ens varför jag köpte den.. :P haha
köpte den när jag flytta hemifrån , tänkte att nu kan jag baka när jag vill :P men de blir aldrig av :(
gör typ bara chokladbollar eller kladdkaka :D
oftast för att övertala sambon till nånting. hahaha

#34 Använd en stor runt glas. Brukade jag göra förut innan jag köpte en riktig kavel :)
#37 haha nee de e nog sant :) e inte så långt kvar men känns som en evighet :(
dagarna har adrig varit så långa som nu..
haha :P jaa de e illa när man ser ubåtarna åka för bi i ögonvrån ;)

Det luktar nybakade bullar!!!!!!!!!!!!!!!
golf.ifokus.se

#40: haha, ja då är det riktigt illa :-)
#41: Nybakade bullar luktar underbart.
Audiatur et altera pars
Kan känna bullbaket ända hit.. Undrar om grannarna har bullar i ugnen..
Sara
haha jag måste bara springa ner till ica nu och köpa bullar :D hahaha kommer snart!
*dumma er som pratar bullar*

#39 det har jag aldrig tänkt på!
Imorgon blir det nog bullbak ;)

Men Thessan så du gör. Det där är inte snällt. Så vart jag sugen på bullar med. Hmm, får nog värma mig en bulle jag med :-)
Audiatur et altera pars
haha snart kommer de bullar hit :D *lyckliga jag*

#49: Fusk :-)
Audiatur et altera pars
Nu ska det bli ännu dödare här inne för nu kilar jag vidare till sängens varma mys.
Natti!
Sara
#50 jo fast de är ju inga nybakade bullar jag får :(

Men sara då, överger du oss? Jaja, vi får väl överleva ändå då :-)
Sussa sött,
Natti natti
Audiatur et altera pars
#51 natti natt :)
wuhu nu är jag några bullar rikare :) å snart några bullar fetare :D haha!

haha, ja men du får trösta dig med att det är lördag. då får man vara onyttig :-)
Audiatur et altera pars
#56 jaa jag har ju redan proppat i mig sibylla, lite chips och ostbågar.. så varför inte ett gäng bullar på de me då :D

Jag har inte kommit iväg till illrarna än… fastnade med bullarna, och snart blir jag för trött =/
golf.ifokus.se

#57: haha, exakt, det gör inte så stor skillnad liksom. ;-)
Audiatur et altera pars
Jag är lite bakis.. 

#60: Tur det är bara lite i alla fall. Värre när det är mycket. Gäller att se det positiva som finns. ;-)
Audiatur et altera pars

Nehe, nu gick jag visst ut till illrarna, brb =) *gone*
golf.ifokus.se

du får hojta till när du kommer in från illrarna igen Thessan. Själv är jag lite glad över att mina är inne med mig.
Audiatur et altera pars
nee ni nu ska jag me ge upp :P ska sätta mig i soffan å se film å svulla lite :D natti natt! :) ha de fint!

Natti natti sov gott.
Audiatur et altera pars

Tillbaka :P Jag kunde inte låta bli att ta massa kort… så nu får ni stå ut med lite bilder va ;)
golf.ifokus.se

Underbart med kort. Det har jag då inget emot. ;-)
Audiatur et altera pars

Så nu är det nån annans tur att visa kort :P
golf.ifokus.se

haha, jag har inte så mycket kort på mina kan jag säga. Åtminstone inte bra kort. Jag dissar de flesta :-)
Men säkert finns det någon fler som har kort.
Audiatur et altera pars

Men gör som jag, ta nya nu :P
golf.ifokus.se

Ja det kan jag ju göra. ;-)
Men minneskortet är nästan fullt med foton så det kommer ta evigheter att få in dem :-) Men jag ska vara duktig och fixa ut lite foton under helgen i alla fall. Blir det bra.
Audiatur et altera pars

Ja :D Massa sötisbilder =)
golf.ifokus.se

Okej, jag lovar bilder på illrar i alla fall. Men sötisbilderna får nog de med valpisar stå för, för dessa bilder slår allt .-)
Audiatur et altera pars

alla gick och la sig här…
golf.ifokus.se

Nej jag är kvar. Fast det vet du ju redan :-)
Men jag blir inte kvar länge till jag heller.
Audiatur et altera pars

Jag börjar bli trött 
golf.ifokus.se

Oj, det var ett tag sedan jag sa detdär… kanske ska lägga mig då…
golf.ifokus.se

Okej, nu ger jag mig, godnatt på mig själv, och godmorgon till dig som nyss vaknade och precis läste detta :P (om det inte kommer in nån som inte har somnat än
) aja, skit samma, ska sova =)
golf.ifokus.se
åhh beck, jag äääälskar beck, har alla beckfilmerna, 24 stycken (A)
#98 så du kom i säng till slut :P

#100 Ja, men lite senare än jag hade tänkt :P
golf.ifokus.se
Själv sov jag 10 timmat inatt.. Så skönt!
Sara

Låter underbart sara att få sova 10 timmar. Vet att det inte är så vanligt :-)
Audiatur et altera pars
Ja det är underbart att få vakna av sig själv och någorlunda utvilad. Tråkigt att inte alla kan nyttja den lyxen.
Sara

här är vi ute hela dagarna i solen och stökar i trädgården plus att jag är så mycket som möjligt i snickerboa och jobbar på illrarnas utebur. inte lätt med magen så man får ta många pauser =(

#104: Ja visst är det trist. Men skönt att någon får den. Är glad för din skull i alla fall. ;-)
#105: Ja här är det mycket ute nu med. Solen skiner, gården ska vårstädas, altanen rengöras, oljas och alla utemöbler ska fixas. Sedan vill man ha lite gosetid i solen med pälsanra med förstås. Så det är inte lika mycket dator på dagarna när det går mot sommar.
Audiatur et altera pars

#106 jo precis jag varvar allt från krattning till rabbat arbete med mera men som sagt är inte magen den lättaste jusst nu

Tar hand om min son som blir 5 månader imorn, är ASFÖRKYLD, tar hand om illrarna Tessie o Groggie och två bonusbarn, några fiskar o en karl.. Är inne och kikar emellanåt men orka inte med allt TJAFS som är bland illerfolk. Kan man inte fokusera på sina små illrar och ställa hyfsade frågor istället för att bråka…
Jag beundrar de som har negativ energi att man orkar med de istället för att fokusera på de positiva här i livet…
Förkylningen fick jag häromdagen då jag verkligen skulle ta tid för illrarna och gå ut på promenad och tji fick man för de… Nu får de inte ens någon puss då jag kan smitta dem :0/

#2 vilket mystisk forum då… finns flera märkliga…
# 109 Det är ett nytt illerforum som ingen vill tala om var man kan hitta det. Därav mystiskt forum. 
Krya på dig!
Sara

#110 japp där hakar du fasst dig igen. dom som äger det nya forumet vill inte gå ut med det ännu då det ej är klart sedan vill dom inte göra reklam för det på andra illerforum. och det förstår jag dom för det är lite respektlöst helt enkelt

varför är det så många som vet om det nya om de inte vill gå ut med det då… jag känner mig utanför och sådär nu va…
golf.ifokus.se

#112 det är inte så många som vet om det
# 111 Hakar mig fast igen? Jag svarade på en fråga. Det har dessutom inget med dig att göra.
Sara
#111 jag håller med sara, ta inte saker personligt, det är ju inte DITT forum som du måste försvara hela tiden varför ingen får veta nåt om det eller varför de som har startat det inte vill gå ut med på de andra forumen. Du är ju där redan, var nöjd med det, plus att du för tredje gången sagt att du helt skulle sluta på iller.ifokus men är fortfarande här, precis som innan…
Jag har blivit ganska mycket mindre aktiv på internet gällande illersidor över lag. är det inte så intressant som jag önskar så är det inte…
Sajtvärd på Iller.ifokus

#110 varför blir jag inte förvånad? alla dessa år med illermänniskor som jag känt sen 1993 och de har blivit osämja och tjafs. Nya grupper startas osv… som kristen kan jag verkligen likna de vid nya församlingar som starta och som håller en tid och sen går en del tillbaka till den gamla församlingen och en del startar ännu en ny församling… Ja se människor o dess öde… Att man inte bygger på den grund man står på iställe…

Trodde de var någon av trådarna av new age aktig karaktär här bredvid? Tror jag ska starta en tråd om migrän för ibland känns de som man får de bland de som bråkar istället för att vårda…

#118 härligt med små underbara överaskningar som var en större överaskning :0)

Är det för att jag startade en egen sajt? :P
golf.ifokus.se
På vilken sajt?
Sara

#121 Grattis till din egna sajt!
Jag lär nog tyvärr inte komma och hälsa på där för det är ett ämna jag vet mindre än ingenting om.

#124 Men kommer du dit lär du ju garanterat lära dig något om du inte redan vet nåt :P
golf.ifokus.se

#115 men för i ******* kan ni inte läsa min tråd eller- det står att jag blir mindre aktiv…….vart i ***** ståpr det att jag lämnar helt?? nej ingenstans för det står att jag är kvar som medlem då jag är på gravid medfler sajter eller får man inte vara det för er. nej förlåt

Skäll inte på Jossan… du skrev ju faktiskt:
Japp tyvärr är det så att jag kommer att lämna detta iFokus nu då jag hittat ett annat illerforum att hålla mig till där jag anser att det kunniga folket finns och man slipper allt tjaffs och man slipper att folk blir sparkad från en allmänn sida för att dom inte har samma åsikter.
jag kommer att ha kvar användaren så att jag kan ha pm kontakt med dom Få personer jag tycker är vettig på iller sidan sedan är jag ju även med på andra iFokus sajter. mer är det nog inte jag kommer bry mig, jag kanske flikar in någon tråd och berättar hur det är med pälsarna.
golf.ifokus.se

Att sova så skönt… De får man inte göra längre i längre stunder som småbarnsföräldrer…

Inte om man lägger sig sent heller, och sen har två syskon som ska upp i skolan och vägrar vara tysta… =/
golf.ifokus.se

#125> Men vilken sajt är det du startat? Står ju ingenstans i denna tråd… :)

Men det står på min sida =)
golf.ifokus.se

Ahhh, nu ska jag duscha, sen ska jag ut i solen med illrarna och råttorna =)
golf.ifokus.se
#126 jo, jag har läst 3 såna likadana trådar och jag är ledsen om jag inte märkt att du blivit mindre aktiv då jag ser dina inlägg i varenda tråd jag öppnar… Och jag måste ha misstolkat ordet LÄMNA..
Du är väldigt snabb att ge andra kritik men du tål absolut ingenting själv. Och du får gärna använda ett vårdat språk..
Det känns som att det mesta du skrivit här inne senaste tiden har inneburit små "teasers" om nya forum och att det är så jobbigt då alla vill ha adressen till det av dig hela tiden, men du fortsätter ju att posta inlägg om det så det är ju inte så konstigt att folk vill veta… Sen snäser du åt dom när dom frågar och så vägrar du berätta..
Och sluta ta allt så personligt. Om någon tycker det är fel av forums-skaparna att inte gå ut med sajten här måste du inte hamna i försvarstal hela tiden, du gör dig ju bara osams..
Sajtvärd på Iller.ifokus

Ungefär så uppfattar jag också saken.
Melwin är ute hos mig i solen ;) Han är gosig… Epona vill äta upp mina fötter :S Denver gräver hål och klättrar träd.
golf.ifokus.se

#133 öhh fattar inte hur du kan se mig i var och varannan tråd skriver inte i nya trådar utan fortsätter mest bara i gamla som jag för disskutioner med folk. och jag som sagt pm adressen till folk men är less på det nu.

Hormoner ;)
golf.ifokus.se

#136 lugn det är inga fel på mina hormoner folk kan bara inte läsa 
inte undra på att folk känner sig bortjagade. man får ju skit bara för att man skriver att man ska bli mindre aktiv och om man då yttrar ett ord får man skit haha
#137 och inte skriva….
Hehe, du tror inte tex Sara här över känner att du överreagerat lite smått på henne då? Kändes som att hon med fick en del otrevliga/onödiga kommentarer bara för att hon svarat på ens fråga…
Sajtvärd på Iller.ifokus

#138 jag har ju svarat henne precis samma sak hela tiden.

Nu kan vi i alla fall släppa detta tycker jag. Så går vi vidare och alla är snälla och trevliga mot varandra.
Audiatur et altera pars